50%
50%

BMW HP4 1000
2012 - 2014

+

Honda CBF 1000FA
2010

+

Remis!

BMW HP4 1000 (2012 - 2014) vs Honda CBF 1000FA (2010)

Opinia Video o BMW HP4 1000

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000FA

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 8

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.9
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.4
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW HP4 1000 (2012 - 2014) vs Honda CBF 1000FA (2010)

Osiągi

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)
Honda CBF 1000FA (2010)
Moc max.
193.0 KM / 13000 rpm
106 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.0 Nm / 9750 rpm
98 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
999.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-KP
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2056 x 826 x 1138 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1422 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
169.0 kg
224 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
241 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Bridge, aluminiowa
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
46 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, zawieszenie sprężynowe, skok 130 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jdnotłoczkowy pływający zacisk
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
dostępne egzemplarzez z ABS
opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000FA (2010)

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)Kawasaki Ninja H2

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności