Model KTM 690

Cena od: 44 600 - 44 600 zł

Video Testy


Opis modelu 690


KTM motocykle

KTM to motocyklowa marka mieszcząca się w Austrii. Prócz jednośladów zajmuje się także produkcją rowerów, quadów a także sportowych gokartów. Ten europejski producent zasłynął głównie dzięki mocno rozwiniętej ofercie motocykli offroadowych, które zwyciężały na najbardziej popularnych imprezach MX na świecie. 

Przez lata działalności, świetny marketing KTM zaskarbił sobie serca fanów jazdy w terenie i przyzwyczaił nas do koloru pomarańczowego. W ostatnich latach KTM zaczyna podbijać także rynek motocykli drogowych - produkując supermoto, adventure a także szalonego power nakeda - 1290 Super Duke R.

Dane techniczne 690

Moc maksymalna
od 63 KM do 73 KM
Pojemność skokowa
od 690 ccm do 690 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.0/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 4.30 do 6.00

Rodzina motocykli 690

KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)

Lata produkcji: 2007 - 2011

Moc maksymalna:63 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.8/5

KTM 690 SMC (2008 - 2009)

Lata produkcji: 2008 - 2009

Moc maksymalna:63 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 5.0/5

KTM 690 Duke (2008 - 2011)

Lata produkcji: 2008 - 2011

Moc maksymalna:65 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.7/5

KTM 690 Duke R (2010 - 2011)

Lata produkcji: 2010 - 2011

Moc maksymalna:70 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 5.0/5

KTM 690 Duke (2012 - 2015)

Lata produkcji: 2012 - 2015

Moc maksymalna:70 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.9/5

KTM 690 Duke R (2012 - 2015)

Lata produkcji: 2012 - 2015

Moc maksymalna:70 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: ?/5

KTM 690 SMC R (2013)

Lata produkcji: 2013

Moc maksymalna:67 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.0/5

KTM 690 Duke (2015 - 2019)

Lata produkcji: 2015 - 2019

Moc maksymalna:73 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.9/5

KTM 690 Duke R (2015)

Lata produkcji: 2015

Moc maksymalna:73 KM

Klasa pojemności:690 cm3

Ocena: 4.2/5

Opinie 690

Ocena: 5/5 | Autor: K | Opinia o KTM 690 Duke (2008 - 2011)
Jezdze tym moto od 4 lat i absolutnie uwielbiam! Oczywiscie, to sprzęt typowo miejski (na dalszych oodcinkach twardosc siodelka daje o sobie znac). Miedzy samochodami prowadzi sie jak rower, jest pewny, zwinny, stabilny. Duke, jest bardzo zrywny, ma mocne przyspieszenie, uwielbia wysokie obroty (singiel). A przy tym jest lekki - czyli dobrze sie prowadzi ale przy wieszych predkosciach (powyzej 150) mocno czuc opor wiatru i zaczyna nim troche telepać. I, pomimo sporego uplywu lat, wciaz wyglada genialnie i drapieżnie. Znacznie lepiej od najnowszych wersji tego modelu, ktore wygladaj tak samo jak wszystkie inne motocykle :(
Ocena: 5/5 | Autor: Kat | Opinia o KTM 690 Duke (2008 - 2011)
4 sezon na tym sprzęcie. Moim zdaniem najładniejsza generacja Duke'a, dalej wygląda świeżo, ludzie myślą, że to dwuletni sprzęt ;) Silnik jeśli chodzi o dynamikę to majstersztyk, takiego jadu w tej klasie nie ma żadna konkurencja. W tych silnikach często ulegają awarii dźwigienki zaworowe (rocker arms) - nowe są ulepszone, po zmianie konstrukcyjnej. Zdarza się, że hałasuje hydrauliczny napinacz rozrządu, nie jest to duży koszt. Każda ingerencja w dolot lub wydech wiąże się z koniecznością zmiany mapy na bogatszą - są sprawdzone gotowce w necie wraz z instrukcjami, przy odrobinie wiedzy można zrobić to w zaciszu własnego garażu. Po takim zabiegu ten mały diabelski silnik ma jeszcze więcej wigoru. Hamulce są okrutnie dobre, ogromna przednia tarcza z zaciskiem Brembo, do tego radialna pompa Brembo, w czasie jazdy robi to niesamowitą robotę, spokojnie można ćwiczyć stoppie :) Sprzęt do miasta idealny, na krótkie trasy ~200km dziennie też daje radę. W swoim mam szybkę PUIGa oraz kanapę z żelem, sporo pomaga poza miastem. Ogólnie sprzęt jest super. Jedyny minus, że to KTM i na pewno będzie wymagał więcej uwagi przy serwisie/eksploatacji niż tzw. "Japonia". Ale na pewno też nie jest to tak awaryjny sprzęt jak stare 620/640 LC4 i nie ma się czego bać.
Ocena: 5/5 | Autor: Padre Pio | Opinia o KTM 690 Duke (2015 - 2019)
Fantastyczna elastyczność jak na singla (poprawiona w stosunku do poprzednich roczników). Duużo momentu obrotowego w średnim i wysokim zakresie obrotów. Jeszcze bardziej wyeliminowane drgania. Bardzo niska masa. Wygodna pozycja w stosunku do większych Duków Dobrze zestrojone fabryczne zawieszenie do jazdy mieszanej i na polskie drogi Precyzyjne prowadzenie (bliżej do Supermoto niż do Nakeda). Przyzwoite spalanie. Duża uniwersalność (z wyjątkiem jazdy w terenie).
Ocena: 5/5 | Autor: Darek | Opinia o KTM 690 Duke (2012 - 2015)
Mam 690R z 2014 r nie zamienię na inny! Masa, moc, zawieszenie, dozowalność gazu, teleportacja. Ma u mnie dożywocie - i nie wiem czy wasze z Wami rozmawiają? Mój już drugi, pierwszy był zwykła 690 z 2012 jak go lekko poruszę jak stoi to wydaje dźwięki pewnie to coś z układu smarowania ale dla mnie to jak członek rodziny! Jak się zastanawiasz czy warto go mieć - to już się nie zastanawiaj!
Ocena: 1/5 | Autor: Arczi | Opinia o KTM 690 SMC R (2013)
...
Ocena: 5/5 | Autor: Dziobak | Opinia o KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)
Jak dla mnie bajka. Wygodna pozycja - nie trzeba leżeć :) Zawieszenie chyba rysowane pod polskie drogi. Hamulce legendarnie dobre Dźwięk silnika jakby ktoś gwoździ wsypał w kartery ale to tak ma być :) Jak do tej pory najbardziej uniwersalny motocykl jaki miałem. PS. to nie są motocykle na których przepierdzisz na jednym biegu przez całe miasto ale zabawa jest świetna :)
Autor: Przemek | Opinia o KTM 690 Duke (2008 - 2011)
Ładnie opisane. Dzieki.
Ocena: 5/5 | Autor: Yobak | Opinia o KTM 690 Duke (2012 - 2015)
Moto do wygłupów i przelotów "wokół komina". W mieście gorzej. Lubi szarpać na niskich obrotach, dlatego żeby nie przekroczyć przepisowych 50km/h - jeżdżę na "dwójce". No i zaczynają się kłopoty bo "lekkie" dodanie gazu kończy się teleportacją albo zerwaniem przyczepności. Spalanie spoko: 5,5/100. Z wad to drogie części, szybko się grzeje w jeździe po mieście i szybko żre tylną gumę.
Ocena: 5/5 | Autor: Andrzej | Opinia o KTM 690 Duke (2015 - 2019)
KTM
Ocena: 3/5 | Autor: exodex | Opinia o KTM 690 SMC R (2013)
M silnik chodzi jakby miał sie rozpierdolic za chwile.. skrzynia toporna, ostatni raz, tylko japoniec

Recenzje 690

    KTM 690 SMC to czołowy przedstawiciel supermoto. Czy to znaczy, że jest super-niewygodny, super-awaryjny, super-głośny, super-wibrujący? Też. Ale daje przede wszystkim super wrażenia. Poznajcie jedyny sprzęt tej klasy w ekipie Motobandy - KTM 690 SMC będący w posiadaniu Patryka. Za co kocha, a za co nienawidzi swojego KTM'a? Supermoto? A na co to komu?    Dla wszy...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha XT 660R (2004 - 2014)KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)

Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)

KTM 690 SMC R (2013)Husqvarna VITPILEN 701 (2018)

Yamaha XSR 700 (2015)KTM 690 Duke (2015 - 2019)

Przegrane Pojedynki

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)KTM 690 Duke (2015 - 2019)