50%
50%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Ducati Hypermotard 820
2013 - 2015

+

Remis!

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 820

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 37

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.8 vs 5.0
Hamulce:
4.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)
Moc max.
78 KM
110 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
89 Nm / 7750 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
243 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe z antyhoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2100 x 920 x 1320 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1500 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
171 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
194 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
widelec Marzocchi typu USD, średnica lagi 50 mm, skok 185mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, w pełni regulowany monoshock Öhlins, skok 175mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, radialne zaciski czterotłoczkowe Brembo typu monoblok
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (Testastretta 11 L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
821 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
12.8:1
Stopień sprężania
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności