50%
50%

MV Agusta Brutale 800
2013

+

Ducati Scrambler 800 Icon
2015

+

Remis!

MV Agusta Brutale 800 (2013) vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800

Test video

Opinia Video o Ducati Scrambler 800 Icon

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 3.5
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

MV Agusta Brutale 800 (2013)
Ducati Scrambler 800 Icon (2015)
Moc max.
125 KM / 11600 rpm
75 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
81 Nm / 9600 rpm
68 Nm / 5750 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.1 s
4 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
245 km/h
195 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.6 L
13.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
trzycylindrowy w układzie rzędowym
czterosuwowy, L-Twin (V2 i kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni)
Typ
Pojemność skokowa
798 ccm
803 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.3:1
11:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, kasetowe z antyhoppingiem
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 725 x 980 mm
2100 x 845 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1380 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
184 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
modułowa - kratownicowa łączona z aluminiowym odlewem
stalowa rama kratownicowa, wahacz łożyskowany w bloku silnika
Rama

Zawieszenie

Przód
USD Marzocchi 43mm z pełną regulacją
USD, 41 mm, brak regulacji, skok 150mm
Przód
Tył
wahacz z układem progresywnym, amortyzator Sachs z pełną regulacją
monoshock lewostronny z regulacją naprężenia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, czterotłoczkowe zaciski typu monoblock.
tarcza pół-pływająca 330mm, zacisk radialny, czterotłoczkowy Brembo
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 220mm, dwutłoczkowy zacisk
tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo
Tył
ABS
Z możliwością wyłączenia
montowany standardowo, z możliwością wyłączenia
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XSR 900 (2016)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

MV Agusta Brutale 800 (2013)Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)

KTM 690 Duke (2015 - 2019)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

MV Agusta Brutale 800 (2013)Triumph Street Triple 765 S (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności