50%
50%

Moto Guzzi V7 Racer 750
2011

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Remis!

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Moto Guzzi V7 Racer 750

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 3.4/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Silnik:
3.7 vs 4.8
Hamulce:
3.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
3.0 vs 4.3
Frajda z jazdy:
3.7 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
3.7 vs 4.8
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Osiągi

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
50.0 KM / 6200 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
58.0 Nm / 5000 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty w układzie 90° , chłodzony powietrzem. OHV
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
744.0 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9.6:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Weber-Marelli
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
jednotarczowe, suche
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy ( CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive)
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2184 x 800 x 1112 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1449 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Rama
rurowa, stalowa, podwójna kołyska,
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm, skok 130 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, dwa amortyzatory Bitubo, skok 118 mm
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkow zacisk Brembo
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm, podwójny zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Street Cup (2017)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville T120 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności