50%
50%

Ducati Monster 620
2002 - 2006

+

Honda VFR 800VTEC
2002 - 2011

+

Remis!

Ducati Monster 620 (2002 - 2006) vs Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Opinia Video o Ducati Monster 620

Opinia Video o Honda VFR 800VTEC

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 28

Silnik:
4.4 vs 4.6
Hamulce:
4.8 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6
rozwiń

Osiągi

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)
Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Moc max.
60 KM / 9500 rpm
110 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
53.0 Nm / 6750 rpm
80 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
190 km/h
244.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L
22.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
2002-2004: 2x tarcza pływająca 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski BREMBO, 2005 - 2x300 mm, 2-tłoczkowe zaciski. Przewody w stalowym oplocie
296 x 4.5 mm, podwójne tarczowe, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Przód
Tył
tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
256 x 6 mm, pojedyńczy tarczowy, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Tył
ABS
brak
Dostępny opcjonalnie
ABS

Silnik

Typ
Desmodue, 4-suwowy, 2-cylindrowy, układ widlasty 90º, "L"-Twin, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
618.0 ccm
782.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11.6: 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MARELLI
elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa (z wyjątkiem rocznika 2002 i wersji Dark - 5 przełożeń)
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, od 2004 ATPC
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 794 x 1058 mm
2100 x 735 x 1190 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Rama
kratownicowa, rurowa, stal wysoce odporna na rozciąganie
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, Marzochi, Ø 43 mm, skok zawieszenia 130 mm, brak regulacji
Widelec teleskopowy 130 mm (HMAS)
Przód
Tył
Pojedynczy, regulowany amortyzator Sachs, skok zawieszenia 148 mm
Wahacz wleczony pojedynczy 110 mm z centralnym amortyzatorem regulowanym (Pro-Arm)
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)Cagiva Raptor 650 (2001 - 2004)

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności