50%
50%

BMW K 1300GT
2009 - 2013

+

Triumph Tiger 800 XC
2015

+

Remis!

BMW K 1300GT (2009 - 2013) vs Triumph Tiger 800 XC (2015)

Opinia Video o BMW K 1300GT

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 9

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.2 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 3.0
Bezawaryjność:
3.9 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.2 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.2 vs 4.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1300GT (2009 - 2013) vs Triumph Tiger 800 XC (2015)

Osiągi

BMW K 1300GT (2009 - 2013)
Triumph Tiger 800 XC (2015)
Moc max.
160.0 KM / 9250 rpm
95 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
140.0 Nm / 8250 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
252.2 km/h
200 km/h
V-max

Podwozie

Masa pojazdu zalanego płynami
255.0 kg
216 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Bridge, aluminiowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Duolever, skok 115 mm
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, BMW Paralever, skok 135 mm
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
Tak
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa BMS-K
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2015)

BMW K 1300GT (2009 - 2013)BMW K 1300S 2009

BMW K 1300GT (2009 - 2013)BMW R 1150RS (2000 - 2005)

BMW F 700GS 2013Triumph Tiger 800 XC (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności