50%
50%

BMW K 1200LT
2004 - 2007

+

Triumph Daytona 675R
2013 - 2016

+

Remis!

BMW K 1200LT (2004 - 2007) vs Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Opinia Video o BMW K 1200LT

Test video

Opinia Video o Triumph Daytona 675R

Test video

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

rozwiń

Osiągi

BMW K 1200LT (2004 - 2007)
Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)
Moc max.
116.0 KM / 6750 rpm
126.0 KM / 12500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
115.0 Nm / 4750 rpm
74.0 Nm / 11900 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch O-Ring
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
249.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, BMW Telever
widelec upside-down Öhlins, 43mm, NIX30, skok 120 mm
Przód
Tył
BMW Paralever
zawieszenie Öhlins TTX36, dwururowy monoshock z piggy back, skok 133 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x pływająca tarcza 310 mm, Brembo czterotłoczkowe zaciski mono-block montowane radialnie
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 285 mm
pojedyncza arcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2kg)
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
1172.0 ccm
675.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
Motronic MA 2.4
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Kawasaki ZX-6R 636 (2005 - 2006)Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Triumph Street Triple 675 (2013 - 2015)Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności