50%
50%

Bimota Tesi 3D 1100
2007

+

Triumph Tiger 800 XR
2011 - 2014

+

Remis!

Bimota Tesi 3D 1100 (2007) vs Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Opinia Video o Bimota Tesi 3D 1100

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XR

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Ocena: 3.5/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.0 vs 3.7
Hamulce:
5.0 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.0 vs 3.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 3.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 3.3
rozwiń

Osiągi

Bimota Tesi 3D 1100 (2007)
Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)
Moc max.
98 KM
94 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
105 Nm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
228.0 km/h
210 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
V-2, czterosuwowy
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1078.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.7:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Suche
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
Łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1390 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
Aluminiowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Extreme Tech
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
monoshock
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2 x 320 mm, 4 tłoczkowy zacisk
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności