50%
50%

Triumph Street Triple R 675
2008 - 2012

+

Piaggio X9 500 Evolution
2005 - 2013

+

Remis!

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012) vs Piaggio X9 500 Evolution (2005 - 2013)

Opinia Video o Triumph Street Triple R 675

Test video

Opinia Video o Piaggio X9 500 Evolution

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 9

Ocena: 3.5/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 4.0
Hamulce:
5.0 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.8 vs 3.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 3.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 3.7
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Piaggio X9 500 Evolution (2005 - 2013)
Moc max.
107.0 KM / 11700 rpm
39 KM / 7250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
43 Nm / 5500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
227.4 km/h
160 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
15.2 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
automatyczna
Skrzynia biegów
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy RK O-Ring
pasek napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1410 mm
1529 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
189.0 kg
206 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Teleskopowe, 35mm
Przód

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 260 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 240 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy R3, DOHC, chłodzony cieczą
jednocylindrowy, 4 suw, SOHC
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
460 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.85:1
10.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski paliwa Keihin
gaźnik
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności