50%
50%

Triumph Daytona 675R
2013 - 2016

+

Honda CBF 1000FA
2010

+

Remis!

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016) vs Honda CBF 1000FA (2010)

Opinia Video o Triumph Daytona 675R

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000FA

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 8

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.4
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016) vs Honda CBF 1000FA (2010)

Osiągi

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)
Honda CBF 1000FA (2010)
Moc max.
126.0 KM / 12500 rpm
106 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
74.0 Nm / 11900 rpm
98 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch O-Ring
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 695 x 1112 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1375 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.0 kg
224 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187.0 kg
241 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down Öhlins, 43mm, NIX30, skok 120 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
zawieszenie Öhlins TTX36, dwururowy monoshock z piggy back, skok 133 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
2x pływająca tarcza 310 mm, Brembo czterotłoczkowe zaciski mono-block montowane radialnie
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza arcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2kg)
opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000FA (2010)

Honda XRV 750 Africa Twin (1993 - 2003)Honda CBF 1000FA (2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000FA (2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności