50%
50%

Kawasaki GTR 1400 2015
2015

+

Ducati Scrambler 800 Icon
2015

+

Remis!

Kawasaki GTR 1400 2015 vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Opinia Video o Kawasaki GTR 1400 2015

Test video

Opinia Video o Ducati Scrambler 800 Icon

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 3.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki GTR 1400 2015 vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Osiągi

Kawasaki GTR 1400 2015
Ducati Scrambler 800 Icon (2015)
Moc max.
155.0 KM / 8800 rpm
75 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
136.0 Nm / 6200 rpm
68 Nm / 5750 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
13.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, rzędowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, L-Twin (V2 i kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni)
Typ
Pojemność skokowa
1352.0 ccm
803 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.7:1
11:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, 40mm x 4
wtrysk
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy Tetra-Lever
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2230 x 790 x 1345 mm
2100 x 845 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
305.0 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Monocoque, aluminiowa
stalowa rama kratownicowa, wahacz łożyskowany w bloku silnika
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 113 mm
USD, 41 mm, brak regulacji, skok 150mm
Przód
Tył
zawieszenie typu uni-trak, skok 136 mm
monoshock lewostronny z regulacją naprężenia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
tarcza pół-pływająca 330mm, zacisk radialny, czterotłoczkowy Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 270 mm, dwutłoczkowe zaciski
tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo
Tył
ABS
dostępny w standardzie
montowany standardowo, z możliwością wyłączenia
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XSR 900 (2016)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Kawasaki GTR 1400 2015BMW R 1200GS (2004 - 2012)

Kawasaki GTR 1400 2015BMW K 1200RS (1997 - 2005)

KTM 690 Duke (2015 - 2019)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności