67%
33%

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6
2005 - 2006

+

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Opinia Video o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 30

Silnik:
5.0 vs 4.9
Hamulce:
5.0 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.2 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)
Moc max.
160 KM / 9250 rpm
178 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138 Nm / 7500 rpm
118.0 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.3 s
2.8 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
275 km/h
299.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1198 ccm
998.6 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 850 x 1400 mm
2030 x 710 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
186 kg
166 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
218 kg
189 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
KAYABA, odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Nie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności