50%
50%

BMW R nine T 1170 2014
2014

+

Ducati Hypermotard 1100 EVO SP
2007 - 2013

+

Remis!

BMW R nine T 1170 2014 vs Ducati Hypermotard 1100 EVO SP (2007 - 2013)

Opinia Video o BMW R nine T 1170 2014

Opinia Video o Ducati Hypermotard 1100 EVO SP

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 2

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Osiągi

BMW R nine T 1170 2014
Ducati Hypermotard 1100 EVO SP (2007 - 2013)
Moc max.
110.0 KM / 7550 rpm
95 KM / 7500 rpm
Moc max.

Silnik

Typ
4-suwowy, typu Boxer, chłodzony powietrzem/olejem
czterosuwowy, dwucylindrowy, SOHC, desmodromiczne, 2 zawroy na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1170.0 ccm
1078 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
10,0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk, BMS-K
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
wielotarczowe, suche
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1495 mm
1455 mm
Rozstaw osi
Rama
czterocześciowa rama (jedna część przednia i trzy tylne)
rurowa, stalowa, kratownicowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
46 mm widelec teleskopowy upside-down, skok 120 mm
widelce 50mm Marzocchi, w pełni regulowane with DLC
Przód
Tył
jednoczęściowy, aluminiowy widelec z wahaczem BMW Paralever, skok 120 mm
monoshock, z regulacją, wahacz
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 305 mm tarcza półpływająca, radially mounted Brembo Monobloc calipers 4-pistons, 2-pads
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
245mm tarcza, 2-piston caliper
Tył
Pokaż wszystkie

BMW R nine T 1170 2014Harley-Davidson Fat Bob 114 (2018)

BMW R nine T 1170 2014Yamaha XSR 900 (2016)

BMW R nine T 1170 2014Triumph Bonneville T120 (2016)

BMW R nine T 1170 2014Yamaha XSR 700 (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności