50%
50%

BMW K 1100RS
1993 - 1996

+

Triumph Bonneville 900
2000 - 2015

+

Remis!

BMW K 1100RS (1993 - 1996) vs Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

Opinia Video o BMW K 1100RS

Test video

Opinia Video o Triumph Bonneville 900

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
3.0 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

BMW K 1100RS (1993 - 1996)
Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)
Moc max.
100.0 KM / 7500 rpm
68.0 KM / 7500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
107.0 Nm / 5500 rpm
68.0 Nm / 5800 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwa cylindry, DOHC, chłodzony powietrzem
Typ
Pojemność skokowa
1092.0 ccm
865.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
elektroniczny, Bosch Motronic
elektroniczny wtrysk paliwa z SAI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch X-ring
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu zalanego płynami
268.0 kg
225.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurwoa, stalowa
stalowa podwójna kołyska
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, hydrauliczna absorbcja wstrząsów
widelec teleskopowy Kayaba 41 mm, skok 120 mm
Przód
Tył
wahacz wleczony
dwa chromowane amortyzatory sprężynowe Kayaba, skok 100 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 310 mm, dwutłoczkowy zacisk Nissin
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 285 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 255 mm, dwutłoczkowyzacisk Nissin
Tył
Pokaż wszystkie

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

BMW K 1100RS (1993 - 1996)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

BMW K 1100RS (1993 - 1996)Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności