50%
50%

BMW K 1100LT
1989 - 1996

+

Triumph Tiger 800 XR
2011 - 2014

+

Remis!

BMW K 1100LT (1989 - 1996) vs Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Opinia Video o BMW K 1100LT

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XR

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Ocena: 3.5/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 3.7
Hamulce:
4.0 vs 3.3
Bezawaryjność:
5.0 vs 3.7
Frajda z jazdy:
4.0 vs 3.7
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 3.3
rozwiń

Osiągi

BMW K 1100LT (1989 - 1996)
Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)
Moc max.
100.0 KM / 7500 rpm
94 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
107.0 Nm / 5500 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
206.9 km/h
210 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy z hydrauliczną absorbcją wstrząsów
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
wahacz wleczony
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 285 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1092.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, Bosch Motronic
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rama
stalowa, rurowa
Stalowa
Rama
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

BMW K 1100LT (1989 - 1996)BMW R 1100GS (1994 - 1999)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności