Model Yamaha XV

Cena od: 2 900 - 119 900 zł

Video Testy


Dane techniczne XV

Moc maksymalna
od 13 KM do 85 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 1700 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.4/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 2.98 do 7.06

Rodzina motocykli XV

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)

Lata produkcji: 1988 - 2004

Moc maksymalna:42 KM

Klasa pojemności:535 cm3

Ocena: 4.6/5

Yamaha XV 250 Virago (1995 - 2005)

Lata produkcji: 1995 - 2005

Moc maksymalna:23 KM

Klasa pojemności:250 cm3

Ocena: 4.4/5

Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)

Lata produkcji: 1997 - 2004

Moc maksymalna:13 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.7/5

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)

Lata produkcji: 2002 - 2006

Moc maksymalna:85 KM

Klasa pojemności:1700 cm3

Ocena: 4.9/5

Yamaha XV 950 (2013)

Lata produkcji: 2013

Moc maksymalna:51 KM

Klasa pojemności:950 cm3

Ocena: 4.7/5

Opinie XV

Ocena: 5/5 | Autor: Marek | Opinia o Yamaha XV 250 Virago (1995 - 2005)
Dobry motocykl. Niski, lekki, zwinny. Do miasta w sam raz. Na trasie tak sobie - problemy z wyprzedzaniem ciężarówek. Silnik spokojnie 100-110 może jechać cały dzień. Prędkość maksymalna ok 130 przy dobrych wiatrach ale nie o to w tym motocyklu chodzi. Hamulce średnie ale przy tych osiągach wystarczające. Przód nawet za mocny w stosunku do przyczepności jaką zapewnia duże i wąskie koło. Mam go już 6 rok i do tej pory bez awarii, tylko elementy eksploatacyjne.
Ocena: 4/5 | Autor: Jędrzej | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Mam taką już 3 lata. Niewątpliwy plus motocykla to to, że pali krople/100km. Poza tym wygląda na poważnego cruisera, ale tak na prawdę jest lekki i zwinny, dzięki czemu przyciąga wzrok, a lawirowanie w korku i miejskich zaukach to żaden problem. Silnik jak to v-ka ma sporty moment hamujący no i motocykl lekko się trzęsie/drży przy jeździe, ale idzie się przyzwyczaić. Skrzynia chodzi bez zarzutu. Jeżeli chodzi o minusy to są to niestety nie najlepsze heble i problematyczny gaźnik. Użycie tylnego hamulca to brak efektu albo szlif, z kolei przedni, spisuję się całkiem całkiem, ale również ma skłonność do blokowania koła, trzeba uważać. W gaźniku trzeba zwrócić uwagę na króćce(czy nie popękane), no i niestety regulacje, która nastręcza problemów(słowa mechanika yamachy). Ogólnie motocykl jak najbardziej polecam, na miejską maszynę jest świetny. Do 60-70km/h rozpędza się całkiem żwawo, przejeżdżając odwracamy głowę przechodniom, a eskploatacja jest tania jak barszcz. Minusy to oczywiście brak mocy powyżej 80-tki, wspomniane heble i gaźnik. W każdym razie moto godne polecenia na miejskie wojaże:)
Ocena: 5/5 | Autor: Mr.Maw | Opinia o Yamaha XV 950 (2013)
Genialny motocykl na "pierwszą poważną maszynę". Wersja Cafe Racer, którą posiadam przyciąga wzrok właściwie wszystkich. Dodatkowo wrzucona jest końcówka Akrapovica, hypercharger, a także power commander, w związku z tym wyciągnąłem z silnika nieco więcej niż oryginalnie. Co do właściwości jezdnych: Dobre przyspieszenie, bardzo lekkie prowadzenie (mimo pokaźnej wagi), hamulce mogłyby być lepsze, ale do jazdy miejskiej dają radę. Przy wyjazdach w trasę zauważalne jest już, że to nie do tego zaprojektowano ten motocykl. Pozycja, drgania przy wyższych obrotach, brak wyższej owiewki, dają się we znaki. Mimo wyglądu Cafe Racer'a i "usportowienia cruisera", nieco bardziej zaawansowani szybko zaczną dochodzić do ograniczeń motocykla, szczególnie w pochyleniu. Tarcie ograniczników jest normą. Przy agresywniej jeździe będziecie je wymieniać dwa razy na sezon. Hamulce, szczególnie pojedyncza przednia tarcza, nie została stworzona do zatrzymywania tego motocykla w miejscu, a ABS sprawia poczucie "gumowatości" klamki. Jeżeli nie jest to czynnik warunkujący frajdę z jazdy- moim zdaniem maszyna jest genialna. Dodatkowo w obszarze awaryjności możemy liczyć na to, że przez wiele lat jedynymi czynnościami serwisowymi będzie wymiana oleju i filtrów i płynu hamulcowego. W końcu jest to Vka chłodzona powietrzem, a więc klasyka klasyków. Podsumowując, udana konstrukcja, szczególnie na pierwszy motocykl, odcinająca się mocno na tle innych marek japońskich, które nie mają w tej chwili w ofercie klasycznych cruiserow (Honda Rebel 500 to nie cruiser).
Ocena: 5/5 | Autor: BK | Opinia o Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)
II. 2022r. Yamaha 535 Rocznik 1996. Użytkownik od 3 lat. Przebieg obecny 27500 w tym mój 3200. Wymieniłem: olej i filtr. Tyle. Odpala: zawsze, nawet po kilku miesiącach zimowych. Ze względu na rodzinę i 2 etaty wybrałem 535 jako bezobsługowy wariant i jak na razie się udaje. Po górkach, których jeżdżę cięższy motor niż Virago 200kg miałby mały sens. Zadowolony.
Ocena: 5/5 | Autor: FLOREK | Opinia o Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)
Diabeł nie motocykl jazda na nim daje takie doznania jak sex z dwiema nałożnicami diabła ??LWG ?
Ocena: 4/5 | Autor: Michał | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Idealny na początek przygody z tego typu motocyklami. Wybacza błędy nowocjusza :)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
bardzo dobry na pierwszy motocykl, płynnie się na nim jeździ w trasie jak i po mieście. Z zalet wymienię jeszcze niewielkie rozmiary jak na ten typ motocykla oraz bezawaryjność i niskie spalanie
Autor: Japan | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Heble się wymienia! I będą hamować a gaźnik regenerujesz i lejesz paliwo a nie zlewki i motorek chodzi bez awarii!!!
Ocena: 4/5 | Autor: Marcin | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Jak na pierwszy motocykl ok
Ocena: 5/5 | Autor: Leon | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Jak na pierwszy motor jest naprawdę super i to w dodatku udało mi się kupić stan idealny zachęcam ????

Recenzje XV

Klasyk od Yamahy. Mały cruiser znany z trwałości i niezawodności. Choć jego produkcja zakończyła się wiele lat temu to do dziś jest ceniony i lubiany przez wielu miłośników gatunku.
Czytaj dalej
Tak jak Jezus zamieniał wodę w wino, tak Warrior zamienia paliwo w potężny ryk, wybuchy ognia i wibracje - przy tym cały czas transportując nasze lędźwie do przodu.  Diabelski uśmiech  Warrior od zawsze budził moje ogromne zainteresowanie. Lubię Cruisery, to wspaniałe potężne maszyny, jednak większość z nich stała się rozlazła, wręcz kanapowa. Na ich tle Yamaha XV1700 wyróżnia...
Czytaj dalej
Motocykl powstał w ramach serii Sport Heritage będącej hołdem dla klasycznych motocykli Yamahy. W przypadku XV 950 główną inspiracją była dobrze znana seria Virago. XV 950 pojawiał się rónwnież w wersji Racer.
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)Harley-Davidson V-Rod Night Rod (2001 - 2017)

Romet RCR 125 (2016)Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)

Suzuki GS 500 (1989 - 2007)Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)

Przegrane Pojedynki

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Yamaha XVS 1300 V Star (2006 - 2013)Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)Triumph Bonneville 1200 Bobber (2017)