Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 5.0
Hamulce: 3.8
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.8
Ocena: 5/5 |
Miałem ten model parę lat. Świetny i kompletnie bezawaryjny motocykl którego piec będzie chodził do końca świata i jeden dzień dłużej. Nieco przyciężkawy przez co delikatnie toporny w zakrętach i hamulce mogłyby być lepsze (zwłaszcza tylny który długo nie hamował by po chwili zblokować koło) ale idiotoodporny silnik i przepiękny klasyczny wygląd oraz świetny gang silnika, wynagradzają nam te niedociągnięcia. Polecam w szczególności wersję GN77B z początku produkcji która była najbardziej pierwotna oraz wersję „Naked” czyli golasa bez owiewek. Najlepszy silnik to olejak bo ten chłodzony cieczą, pomimo że mocniejszy, to nie jest już tak wytrzymały oraz nie podtrzymuje legendy Bandziorów.
Reasumując:
Moim zdaniem najlepszy średni Bandit to Naked chłodzony olejem z pierwszych lat produkcji.
Odpowiedz | Przydatna (12) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Miałem Bandita 600 z 98r.Był to mój pierwszy sprzęt,zawsze mi się podobał i do teraz mam sentyment.Maszyna bezawaryjna,
fajnie gada na akcesoryjnym kominie.Wygodna nawet dla wyższych osób.Polecam aby zacząć przygodę z moto,w tej chwili w bardzo przystępnych pieniądzach jest do wzięcia.
Czerwony kolor -robi robotę!
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bardzo dobry motocykl. Polecam każdemu zaczynającemu przygodę z klasą 600
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Motocykl ciężki, ale dzięki temu dobrze prowadzi się w zakrętach.

Silnik pancerny, jeśli kierownik nie wjedzie pod pociąg to ciężko go zajechać.
Zdecydowanie polecam 650,mocniejszy dół.
Na minus hamulce, a raczej spowalniacze.
Przy tej masie mogłyby być mocniejsze.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
Motocykl fajny i przy okazji tani w utrzymaniu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Bardzo fajny motocykl dla zaczynających swoją przygodę z Moto.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.94
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 600N

Minimalne: 4.86

Średnie: 5.94

Maksymalne: 7.82

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 600N

Osiągi

Moc max.
78 KM
Max. moment obrotowy
54 Nm
V-max
200.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
599.0 ccm
Stopień sprężania
11,3:1
Układ zasilania
cztery gaźniki Keihin 32 mm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
Ilość przełożeń
manualna
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
196.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
220.0 kg
Rama
podwójna, zamknięta, z rur stalowych

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 136mm

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 600N

Opony

Opona przód
110/70/17
Opona tył
150/70/17
Koło przednie
Aluminiowy odlew, 3-szprychowe, 17 cali
Koło tylne
Aluminiowy odlew, 3-szprychowe, 17 cali

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.3
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.5
Zalecana klasa lepkości
10W40

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności