50%
50%

Triumph Daytona 675
2013 - 2016

+

Ducati Hyperstrada 820 821
2013

+

Remis!

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016) vs Ducati Hyperstrada 820 821 (2013)

Opinia Video o Triumph Daytona 675

Test video

Opinia Video o Ducati Hyperstrada 820 821

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Osiągi

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)
Ducati Hyperstrada 820 821 (2013)
Moc max.
128.0 KM / 12500 rpm
110 KM / 80 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
75 Nm / 11700 rpm
89.2 Nm / 7750 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, APTC (antyhoppingowe), wielotarczowe,
Sprzęgło

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2040 x 695 x 1112 mm
2100 x 920 x 1320 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1378 mm
1490 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167 kg
181 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
184 kg
204 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
rurowa, stalowa, kratownicowa, kratownicowa
Rama
Wysokość kanapy
825 mm
850 mm
Wysokość kanapy

Zawieszenie

Przód
Kayaba widelec upside-down, 41mm, skok 120 mm
Kayaba 43 mm upside-down
Przód
Tył
Monoshock Kayaba
monoshock, z regulacją, wahacz
Tył

Hamulce

Przód
2x pływająca tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
2 x 320mm tarcza półpływająca, Brembo Monobloc M4-32 radially mounted 4-tłoczkowe zaciski with ABS
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
245mm tarcza, 2-piston caliper with ABS
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Testastretta 11°, czterosuwowy, desmodromiczne
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
821 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.1:1
12.8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Magneti Marelli electronic injection, 52mm throttle body, ride-by-wire
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)MV Agusta Dragster 800 RR (2019)

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)Honda VTR 1000 SP-1 (2000 - 2003)

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)Harley-Davidson LOW RIDER S (2020)

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)BMW S1000RR (2019 - 2020)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności