50%
50%

Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4
2011 - 2014

+

Triumph Tiger 800 XR
2011 - 2014

+

Remis!

Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4 (2011 - 2014) vs Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XR

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 6

Ocena: 3.5/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.8 vs 3.7
Hamulce:
5.0 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.8 vs 3.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 3.7
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 3.3
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4 (2011 - 2014)
Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)
Moc max.
125 KM / 13500 rpm
94 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
69.6 Nm / 11500 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
253 km/h
210 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Podwozie

Rozstaw osi
1400 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
160 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41mm Showa, pełna regulacja
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
Showa 46mm, pełna regulacja
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2 x 310 mm, 4 tłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
1 x 224 mm
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4 cylindry, 4T, DOHC
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
599 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.9:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4 (2011 - 2014)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności