50%
50%

Kawasaki ZRX 1100
1997 - 1998

+

Triumph Tiger 800 XR
2011 - 2014

+

Remis!

Kawasaki ZRX 1100 (1997 - 1998) vs Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Opinia Video o Kawasaki ZRX 1100

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XR

Test video

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

Ocena: 3.5/5 liczba opinii: 3

rozwiń

Osiągi

Kawasaki ZRX 1100 (1997 - 1998)
Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)
Moc max.
98.0 KM / 8500 rpm
94 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
95.0 Nm / 6000 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1052.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.1:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
4x gaźniki Keihin CVK36
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1450 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
222.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
245.0 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, podwójne dźwigary
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, skok 125 mm
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
wahacz, dwa amortyzatory sprężynowe, skok 88 mm
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)Triumph Tiger 800 XR (2011 - 2014)

Kawasaki ZRX 1100 (1997 - 1998)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności