50%
50%

BMW K 1200LT
1999 - 2004

+

Triumph Tiger 800 XC
2015

+

Remis!

BMW K 1200LT (1999 - 2004) vs Triumph Tiger 800 XC (2015)

Opinia Video o BMW K 1200LT

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
3.0 vs 3.0
Bezawaryjność:
4.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1200LT (1999 - 2004) vs Triumph Tiger 800 XC (2015)

Osiągi

BMW K 1200LT (1999 - 2004)
Triumph Tiger 800 XC (2015)
Moc max.
100.0 KM / 6750 rpm
95 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
115.0 Nm / 4750 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, zawieszenie BMW Telever
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz wleczony, zawieszenie Paralever
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1171.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.8:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
249.0 kg
193 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, stalowa
Stalowa
Rama
Pokaż wszystkie

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2015)

BMW K 1200LT (1999 - 2004)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

BMW F 700GS 2013Triumph Tiger 800 XC (2015)

Honda XRV 750 Africa Twin (1993 - 2003)Triumph Tiger 800 XC (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności