50%
50%

BMW K 1100LT
1989 - 1996

+

Bimota Tesi 3D 1100
2007

+

Remis!

BMW K 1100LT (1989 - 1996) vs Bimota Tesi 3D 1100 (2007)

Opinia Video o BMW K 1100LT

Test video

Opinia Video o Bimota Tesi 3D 1100

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 4.0
Hamulce:
4.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1100LT (1989 - 1996) vs Bimota Tesi 3D 1100 (2007)

Osiągi

BMW K 1100LT (1989 - 1996)
Bimota Tesi 3D 1100 (2007)
Moc max.
100.0 KM / 7500 rpm
98 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
107.0 Nm / 5500 rpm
105 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
206.9 km/h
228.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
V-2, czterosuwowy
Typ
Pojemność skokowa
1092.0 ccm
1078.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.0:1
10.7:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, Bosch Motronic
Wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
wał napędowy
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rama
stalowa, rurowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy z hydrauliczną absorbcją wstrząsów
Extreme Tech
Przód
Tył
wahacz wleczony
monoshock
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 320 mm, 4 tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 285 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy
Tył
Pokaż wszystkie

BMW K 1100LT (1989 - 1996)BMW R 1100GS (1994 - 1999)

BMW K 1100LT (1989 - 1996)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

BMW K 1100LT (1989 - 1996)Honda CBR 600RR (2009 - 2012)

BMW K 1100LT (1989 - 1996)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności