50%
50%

BMW F 800R 2009
2009

+

Suzuki GSF / Bandit 1200S
2006 - 2006

+

Remis!

BMW F 800R 2009 vs Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Opinia Video o BMW F 800R 2009

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200S

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 5

Silnik:
5.0 vs 4.6
Hamulce:
5.0 vs 4.2
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 4.2
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW F 800R 2009 vs Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Osiągi

BMW F 800R 2009
Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)
Moc max.
87.0 KM / 8000 rpm
97.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
86.0 Nm / 6000 rpm
90.7 Nm / 4500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
218.0 km/h
260 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływając 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarzez z ABS
opcjonalnie
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
1157.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
9,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, BMS-KP
cztery gaźniki Mikuni BSR36
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2145 x 905 x 1160 mm
2350 x 922 x 1050 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Masa pojazdu w stanie suchym
177.0 kg
212 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
234 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, skok 125mm
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, skok 125 mm
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

BMW F 800R 2009Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności