50%
50%

Kawasaki Versys 1000
2011 - 2014

+

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Remis!

Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Opinia Video o Kawasaki Versys 1000

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.5 vs 4.3
Hamulce:
4.5 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.5 vs 2.7
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.3
rozwiń

Osiągi

Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)
Ducati Hypermotard 939 (2016)
Moc max.
118.0 KM / 9000 rpm
113 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
102.0 Nm / 7700 rpm
97.9 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch uszczelniany
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2235 x 900 x 1405 mm
2120 x 835 x 1155 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1493 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
239.0 kg
204 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, aluminiowa
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 150 mm
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
Przód
Tył
zawieszenie typu back-link, amortyzator gazowy, skok 150 mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
Tył

Hamulce

Przód
podójne półpływające tarcze 300 mm, czterotłoczkowe zaciski
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
1043.0 ccm
937 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
13.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa 38 mm, Keihin x4
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

KTM 690 SMC R (2013)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)Kawasaki Versys 1000 (2015 - 2018)

Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)BMW R 1200GS (2004 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności