50%
50%

BMW K 1200RS
1997 - 2005

+

Bimota Tesi 3D 1100
2007

+

Remis!

BMW K 1200RS (1997 - 2005) vs Bimota Tesi 3D 1100 (2007)

Opinia Video o BMW K 1200RS

Test video

Opinia Video o Bimota Tesi 3D 1100

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.5 vs 4.0
Hamulce:
4.3 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1200RS (1997 - 2005) vs Bimota Tesi 3D 1100 (2007)

Osiągi

BMW K 1200RS (1997 - 2005)
Bimota Tesi 3D 1100 (2007)
Moc max.
130.0 KM / 8750 rpm
98 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
117.0 Nm / 6750 rpm
105 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
246.0 km/h
228.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
V-2, czterosuwowy
Typ
Pojemność skokowa
1171.0 ccm
1078.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
10.7:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
Wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
wał napędowy
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
266.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Bridge
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, BMW Telelever 35 mm
Extreme Tech
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, Paralever, centralne zawieszenie sprężynowe
monoshock
Tył

Hamulce

Przód
2 x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 320 mm, 4 tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 285 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy
Tył
Pokaż wszystkie

BMW K 1200RS (1997 - 2005)BMW K 1200S (2004 - 2008)

BMW K 1200RS (1997 - 2005)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

BMW K 1200RS (1997 - 2005)Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)

BMW K 1200RS (1997 - 2005)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności