KTM wprowadza na rynek Duke 790!

Wybuch pomarańczowej mocy w nowym sportowym nakedzie! Poznajcie nowego Księcia - który uderza w najpopularniejszy ostatnio segment szosowych motocykli. 

Skalpel 

Takim przydomkiem ten motocykl określił sam KTM. Ma być ostry i precyzyjny. Za ostrość odpowiada m.in. zupełnie nowy silnik - pierwszy w historii pomarańczowych, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 799ccm. 


105 KM
86 Nm 

To moc, którą oferuje ta jednostka napędowa. Do tego dodajmy niską masę własną na poziomie 169 kg (na sucho), zawieszenie od WP oraz niezły układ hamulcowy (2x300mm, 4 tłoczkowe zaciski) i mamy świetnego rozrabiakę. 

Zobacz: Pełne dane techniczne KTM 790 Duke 

KTM uderza w Yamahę 

A dokładniej w serię MT, która świetnie się sprzedawała przez ostatnie lata. Lekkie maszyny z silnikami o potencjale mierzonym przede wszystkim w niutonometrach. Duke 790 idealnie trafia w sam środek - pomiędzy MT-07 i 09.


Dodatkowo oferuje bardziej sportowy styl niż oba te motocykle. Jeżeli KTM nie przestrzeli z ceną, a jakość wykonania będzie na przyzwoitym poziomie, to ten motocykl będzie w stanie mocno namieszać! 

KTM wyposaży swój motocykl w m.in sprzęgło antyhoppingowe (na takim wariacie to obowiązek :)) a także ABS, kontrolę trakcji wraz z kilkoma trybami jazdy. M.in. Rain, Sport, Street ale także Supermoto! 


Tryb jazdy Supermoto wyłącza wszelkie systemy bezpieczeństwa i umożliwia zawijanie tyłem, jazdę na gumie i wszystko to, czego nie powinniśmy robić na drogach publicznych. 

Wersje Adventure 


Wraz z gotowym Duke'm, Austriacy pokazali wersję Offroadową  - 790 Adventure R Prototype. Motocykl ma trafić na rynek w 2019 roku. Będzie to lekka, mocna konstrukcja do agresywnej turystyki poza ubitymi szlakami. Jak dla nas bomba, choć przedni reflektor do nas nie przemawia. 



Zobacz także