Yamaha mocno stawia na design motocykli. Ich maszyny zachwycają swoim przemyślanym wyglądem - i zdobywają nagrody. A sukces z nagród przeniósł się do salonów sprzedaży - pokazała to m.in. linia MT. Yamaha więc idzie za ciosem i wypuszcza linię fabrycznych customów - Sport Heritage.

XV950 Racer posiada kierownicę Clip-on, która jest wysunięta bardziej do przodu i obniżona w stosunku do oryginalnego XV950. Smaczkiem są także lusterka znajdujące się pod manetkami kierownicy. Kolejną istotną zmianą jest przesunięcie podnóżków kierowcy bardziej do tyłu - zapewnia to bardziej sportową pozycję. Nowe zawieszenie ma większy skok i zwiększa prześwit maszyny. 

Silnik produkuje 52 KM przy 5,500 RPM oraz 79,5 Nm przy 3.000 RPM - jest więc całkiem żwawo. Silnik oddycha przez akcesoryjny, lakierowany na czarno wydech Akrapovic. Całość spina manualna 5-stopniowa skrzynia biegów. 



Zobacz także