EICMA - to największe i najbardziej prestiżowe targi motocyklowe w Europie. To właśnie tutaj mają swoje premiery najbardziej zaawansowane i najdroższe motocykle świata. Jeżeli jesteś liczącym się producentem, to musisz tutaj być i coś pokazać.
Festiwal V4
O tym, że Ducati pracuje nad V4 wiedzieli wszyscy doskonale - jednak nazwa silnika Stradale (droga) sugerowała bardziej szosowe zastosowanie. Mimo to, nie zawiedliśmy się - inżynierowie z Bolonii pokazali nową sportową Bestię!
214 KM 124 Nm 195 kg wagi gotowa do jazdy
Ducati zaprezentowało aż 3 warianty tego modelu. Zobacz więcej na temat Ducati Panigale V4. Pełne dane techniczne Panigale V4.
210 KM w turystyce od Kawasaki
Po 3 latach od prezentacji modelu H2 i H2R - Kawasaki poszło krok dalej i zaprezentowała zupełnie nową maszynę turbodoładowaną, tym razem do turystyki.
Kawasaki w oficjalnych informacjach opisuje model H2 SX jako motocykl z drugą generacją uturbionego silnika - którego głównym zadaniem jest dostarczanie mocy w każdym zakresie obrotów.
- Zobacz więcej: Kawasaki H2 SX
Mała ninja
Nowa Ninja 400 zastępuje 300-tkę w ofercie, dając więcej mocy i nadal mieszcząc się w standardach klasy supersport 300.
Nowy silnik dostarcza więcej mocy (i to pomimo spełniania E4) - teraz do naszej dyspozycji jest 45 KM (dokładnie 44.8). Do tego warto dodać grubsze zawieszenie (41mm, zamiast wcześniejszych 37), nowy układ hamulcowy - tarcza 310mm z 2 tłoczkowym zaciskiem i ABS w serii.
- Zobacz więcej: Kawasaki Ninja 400
- Zobacz pełne dane techniczne Kawasaki Ninja 400
Skalpel
Takim przydomkiem ten motocykl określił sam KTM. Ma być ostry i precyzyjny. Za ostrość odpowiada m.in. zupełnie nowy silnik - pierwszy w historii pomarańczowych, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 799ccm.
- Dowiedź się więcej o KTM 70 Duke
- Zobacz pełne dane techniczne KTM 790 Duke
Odrodzenie CB1000R
Tego się nie spodziewaliśmy, ale to co widzimy - bardzo nam się podoba. Hondzie brakowało dużego nakeda, logo z wielkim skrzydłem ginęło gdzieś pośród tych wszystkich Zeciorów, Monsterów, MT'ków. A teraz wreszcie wraca - wprawdzie, nie rzucili się w pościg za mocą, a postawili bardziej na minimalistyczną, klasyczną stylistykę.
- Dowiedź się więcej o CB1000R
- Dowiedź się więcej o CB300R i CB125R
Nowy, trójkołowy buldog
Leaning Multi-Wheeler - to słowo, które Yamaha od wielu miesięcy odmienia przez wszystkie przypadki. Dotychczas wybór maszyn LMW ograniczał się do trzykołowego skutera Tricity. Ale plany były dużo szersze. Poznajcie NIKEN.
- Dowiedź się więcej o Yamaha Niken
Opublikowano 14 lis 2017