MB.News: 6 najważniejszych premier motocykli z EICMA 2017

EICMA - to największe i najbardziej prestiżowe targi motocyklowe w Europie. To właśnie tutaj mają swoje premiery najbardziej zaawansowane i najdroższe motocykle świata. Jeżeli jesteś liczącym się producentem, to musisz tutaj być i coś pokazać.

Festiwal V4 

O tym, że Ducati pracuje nad V4 wiedzieli wszyscy doskonale - jednak nazwa silnika Stradale (droga) sugerowała bardziej szosowe zastosowanie. Mimo to, nie zawiedliśmy się - inżynierowie z Bolonii pokazali nową sportową Bestię!


214 KM 124 Nm 195 kg wagi gotowa do jazdy

Ducati zaprezentowało aż 3 warianty tego modelu. Zobacz więcej na temat Ducati Panigale V4. Pełne dane techniczne Panigale V4.

210 KM w turystyce od Kawasaki

Po 3 latach od prezentacji modelu H2 i H2R - Kawasaki poszło krok dalej i zaprezentowała zupełnie nową maszynę turbodoładowaną, tym razem do turystyki. 


Kawasaki w oficjalnych informacjach opisuje model H2 SX jako motocykl z drugą generacją uturbionego silnika - którego głównym zadaniem jest dostarczanie mocy w każdym zakresie obrotów.

Mała ninja

Nowa Ninja 400 zastępuje 300-tkę w ofercie, dając więcej mocy i nadal mieszcząc się w standardach klasy supersport 300.

Nowy silnik dostarcza więcej mocy (i to pomimo spełniania E4) - teraz do naszej dyspozycji jest 45 KM (dokładnie 44.8). Do tego warto dodać grubsze zawieszenie (41mm, zamiast wcześniejszych 37), nowy układ hamulcowy - tarcza 310mm z 2 tłoczkowym zaciskiem i ABS w serii.


Skalpel

Takim przydomkiem ten motocykl określił sam KTM. Ma być ostry i precyzyjny. Za ostrość odpowiada m.in. zupełnie nowy silnik - pierwszy w historii pomarańczowych, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 799ccm.

Odrodzenie CB1000R


Tego się nie spodziewaliśmy, ale to co widzimy - bardzo nam się podoba. Hondzie brakowało dużego nakeda, logo z wielkim skrzydłem ginęło gdzieś pośród tych wszystkich Zeciorów, Monsterów, MT'ków. A teraz wreszcie wraca - wprawdzie, nie rzucili się w pościg za mocą, a postawili bardziej na minimalistyczną, klasyczną stylistykę.

Nowy, trójkołowy buldog 

Leaning Multi-Wheeler - to słowo, które Yamaha od wielu miesięcy odmienia przez wszystkie przypadki. Dotychczas wybór maszyn LMW ograniczał się do trzykołowego skutera Tricity. Ale plany były dużo szersze. Poznajcie NIKEN.



Zobacz także