Triumph Rocket 3 R i GT - nadjeżdżają by zmieść konkurencję!

Po gorącym przyjęciu limitowanego modelu Rocket 3 TFC (który wyprzedał się w kilka dni) Brytyjczycy zaprezentowali seryjny model nowego Rocketa, w zasadzie to dwa - model R i GT. 

W skrócie: oba motocykle łączą ten sam styl, jednak wersja R ma być bardziej chuligańska, rozrywkowa i agresywna, natomiast odmiana GT wygodniejsza w trasy. 

Wersja Rocket III R


Wersja Rocket III GT


Najważniejsze dane techniczne:

  • Nowy trzycylindrowy silnik o pojemności 2500 cm3
  • Największy moment obrotowy wśród seryjnie produkowanych i powszechnie dostępnych motocykli, na poziomie 221 Nm przy 4000 obr./min
  • Moc 167 PS przy 6000 obr./min., o 11% większa w porównaniu z poprzednią generacją
  • Ponad 40 kg lżejszy od swojego poprzednika
  • Hamulce monoblokowe Brembo Stylema® oraz regulowane zawieszenie Showa
  • Ponad 50 elementów wyposażenia dodatkowego opracowanych specjalnie dla Rocket 3

Technologia zwiększająca bezpieczeństwo i komfort jazdy

Przyrządy TFT drugiej generacji z podświetlanymi przyciskami przełączników, ABS i układ kontroli trakcji do optymalnego pokonywania zakrętów, cztery tryby jazdy (Droga, Deszcz, Sport i Konfigurowany przez kierowcę), pełne oświetlenie LED, układ wspomagania ruszania na wzniesieniu, tempomat, zapłon bezkluczykowy i podgrzewane manetki jako standardowe wyposażenie modelu GT (w modelu R podgrzewane manetki montowane są opcjonalnie).


Nie znamy jeszcze Polskich cen, ale już wiemy - że ten motocykl będzie budził ogromne zainteresowanie (choć tanio na pewno nie będzie!). 



Zobacz także