Odświeżony Fat Boy 114

Ze swoją posturą walca, model Fat Boy® pozostaje jedną z najbardziej imponujących maszyn w portfolio Harley-Davidson®. W odświeżonej stylizacji na rok 2021 lśniący chrom zastąpił satynowe wykończenie układu napędowego, wydechu, elementów przedniej części, rozpórek tylnego błotnika i konsoli.

  • Silnik Milwaukee-Eight® 114 – Największy silnik montowany fabrycznie na podwoziu Softail®. Moment obrotowy 155 Nm przy 3250 obr./min. Wydech typu shotgun 2-w-2. Otwarty filtr powietrza z emblematem 114 na obudowie.
  • NOWA stylizacja – błyszczący chrom o Pokrywy silnika – Chromowane lub polerowane pokrywy silnika i cylindrów. o Wydech – Typu 2-w-2 z chromowanymi tłumikami i osłonami. o Przód – Chromowana obudowa reflektora lampy, osłona widelca i chromowane wsporniki kierownicy. o Inne chromowane elementy – Wsporniki tylnego błotnika, konsola na zbiorniku, osłona filtra powietrza.
  • Koła Lakester – Pełne koła z odlewu aluminium (18 cali przód i tył) z masywnymi oponami Michelin® Scorcher® 160mm (przód) i 240mm (tył). To najszersze montowane fabrycznie opony w motocyklu Harley-Davidson®, które nadają modelowi Fat Boy® posturę walca.
  • Przycięte błotniki – Podcięte błotniki eksponują niestandardowy rozmiar opon.
  • Zbiornik paliwa o pojemności 18.9 litra jest ozdobiony konsolą z paskiem bullet hole.
  • Otwarty filtr powietrza nie tylko świetnie wygląda ale zapewnia również lepszy dopływ powietrza do silnika.
  • Reflektor Signature LED - Wspaniały reflektor ze stylową otoczką LED wokół głównego światła, osadzony w charakterystycznej gondoli zaprojektowanej specjalnie dla modelu Fat Boy®.
  • Technika - Bezkluczykowy włącznik zapłonu, gniazdo ładowania USB oraz system zabezpieczeń.
  • Tylne zawieszenie - Regulowane tylne zawieszenie z pojedynczym amortyzatorem typu monoshock. Łatwa regulacja napięcia wstępnego za pomocą pokrętła znajdującego się pod siedzeniem, aby łatwo dostosować ustawienia do własnych wymagań lub jazdy z pasażerem.
  • Przednie zawieszenie - Przed nierównościami na drodze i przy gwałtownym hamowaniu wspiera kierowcę również zawieszenie przednie typu dual bending valve, z widelcem typu cartridge o sportowym charakterze oraz liniowej charakterystyce tłumienia.
  • Hamulce 4-tłoczkowy stały zacisk z przodu i 2-tłoczkowy pływający z tyłu zapewniają pewne hamowanie. Układ ABS w standardzie.
  • Dostępne kolory: Vivid Black, Black Jack Metallic, Deadwood Green, two-tone Gauntlet Gray Metallic/Vivid Black

Informacja prasowa


Zobacz także