Choć wygląd motocykla od kilku lat nie uległ drastycznym (a jedynie kosmetycznym) zmianom - to nowy model budzi pożądanie.
Od dawna jest to najlepiej brzmiący motocykl
Już poprzednie modele przekroczyły magiczną barierę 200 KM. Ten model jest mocniejszy od swojego poprzednika o 16 KM.
Silnik V4 1078ccm generuje teraz 217 KM i 122 NM!
To aż o 10 KM i prawie 10 Nm więcej niż najnowsze BMW S1000RR. Włosi dokładają do pieca, tworząc ogniste rumaki. Najnowszy model RSV4 spokojnie może konkurować z Ducati Panigale V4 - w podstawowej odmianie ma 3 KM więcej niż Ducati. Dopiero doposażone Ducati wyprzedza Aprilię swoimi osiągami.
RSV4 1100 Factory jest oczywiście wyposażony w świetne zawieszenie (Ohlins NIX) oraz hamulce Brembo. Nie zabrakło także rozbudowanej elektroniki (ponoć najlepszej w stawce), a waga motocykla zalanego do pełna wynosi 199 kg. To mniej niż Yamaha R1M. Japończycy znowu w odwrocie?
Czekamy co jeszcze przyniosą jesienne premiery.
Opublikowano 05 lis 2018