Klocki hamulcowe TRW z nowym, rewolucyjnym materiałem ciernym SRT


Klocki hamulcowe TRW z nowym, rewolucyjnym materiałem ciernym SRT

Nowy materiał cierny SRT (Sinter Road & Track) firmy TRW umożliwił stworzenie doskonałych klocków hamulcowych, świetnie sprawdzających się w jeździe drogowej jak i do amatorskiego wykorzystania na torze (Track Days).

Co tworzy nowe klocki hamulcowe TRW?

W procesie produkcji klocków SRT wykorzystano technologię, w której mieszanka elementu ciernego, wykonana ze spieku metalowego, jest nanoszona na płytkę NRS w wyniku indukcji elektrycznej. W efekcie struktura okładziny jest jednolita i zapewnia niezmienny współczynnik tarcia aż do zużycia warstwy hamującej.

Stabilny, równomierny docisk, hamowanie bez zmiany wydajności, nawet przy wyjątkowo dużych obciążeniach termicznych, oraz cicha praca przekonają każdego, nawet najbardziej wymagającego motocyklistę.

Za sprawą opatentowanej technologii NRS uszkodzenie powierzchni ciernej jest niemożliwe, nawet podczas jazdy sportowej oraz w skrajnych warunkach termicznych powstałych np. podczas długich zjazdów górskich. Ponadto płytka NRS ma specjalny kształt, wzmacniający połączenie z warstwą cierną, uniemożliwiający jej rozwarstwienie, a tym samym uszkodzenie klocków.

To wszystko powoduje, że klocki SRT Sinter Road & Track firmy TRW zapewnią maksymalne bezpieczeństwo, trwałość i skuteczność w ekstremalnych warunkach jazdy. Posiadają homologację ABE i mogą współpracować z oryginalnymi tarczami hamulcowymi motocykla, jak i tarczami marki TRW, przez co wydają się wymarzonym produktem dla każdego motocyklisty, od budowniczego customów, po miłośników dynamicznej jazdy pojazdami sportowymi.


Informacja prasowa


Zobacz także