Harley-Davidson stawia na zupełnie nowe maszyny i rozwój marki.

HARLEY-DAVIDSON PRZYŚPIESZA, ABY ZBUDOWAĆ NOWĄ GENERACJĘ MOTOCYKLISTÓW NA CAŁYM ŚWIECIE

"Więcej dróg do Harley-Davidson" to nowe produkty w kolejnych segmentach rynku motocyklowego, szerszy dostęp i wzmocnienie sieci dealerskiej.

Harley-Davidson™ Pan America™ 1250

Debiut pierwszego motocykla turystycznego Harley-Davidson opracowanego z myślą o podróżach, Harley-Davidson™ Pan America™ 1250 zaplanowano na 2020

Harley-Davidson LiveWire™

Zaplanowane na 2019 r. wprowadzenie na rynek elektrycznego motocykla Harley-Davidson, LiveWire™ - pierwszego w szerokiej ofercie bezsprzęgłowych, elektrycznych jednośladów typu „twist and go” zaprojektowanego, aby stać się liderem elektryfikacji w branży motocyklowej.

Streetfighter

Model Streetfighter o pojemności 975 cm3 należy do nowej linii średnich motocykli modułowych Harley-Davidson o pojemności 500 do 1250 cm3, której debiut zaplanowano na 2020 r.

Custom

Całkowicie nowy motocykl custom o muskularnej sylwetce i agresywnym, minimalistycznym stylu, napędzany 1250 cm3 czystej mocy, którego debiut jest planowany na 2021 r.

ELEKTRYCZNY MOTOCYKL HARLEY-DAVIDSON

Szersza oferta modeli elektrycznych, które są lekkie, zwinne i gotowe, by stawić czoło miejskiej dżungli. Dla tych, którzy chcą przeżyć dreszczyk emocji jazdy jednośladem - dostępne około 2022 r.

„Odważne działania, które dzisiaj ogłaszamy, wykorzystują olbrzymi potencjał i konkurencyjność Harley-Davidson - doskonałość opracowywanych produktów i najwyższą jakość ich wykonania, atrakcyjność marki na całym świecie i niesamowitą sieć dealerów” - powiedział Matt Levatich, prezes i dyrektor generalny Harley-Davidson, Inc. „Wraz z naszymi lojalnymi motocyklistami zamierzamy przewodzić rewolucji pod hasłem wolności na dwóch kołach, inspirując kolejne pokolenia, które jeszcze nawet nie poznały dreszczyku emocji jazdy na motocyklu”.

Kompleksowa i całościowa ocena pod kątem satysfakcji klienta zaowocowała planem „Więcej dróg do Harley-Davidson”, obejmującym:

Nowe produkty - podtrzymanie zaangażowania obecnych klientów i przyciągnięcie kolejnych, umacniając się na pozycji lidera produkcji motocykli ciężkich oraz wejście na nowe rynki i do nowych segmentów

Szerszy dostęp - spotkania z klientami powinny odbywać się w miejscach dogodnych dla nich, ich przebieg powinien odpowiadać ich oczekiwaniom, tak, aby rozwinąć wielokanałową obsługę klienta

Lepsza obsługa dealerska - opracowanie modelu wydajności pozwoli dealerom umocnić swoją pozycję w kwestii finansowej, jednocześnie poprawiając obsługę klientów Harley-Davidson

„Oczekujemy, że plan zaowocuje utworzeniem większej, bardziej zaangażowanej i silniej zdywersyfikowanej społeczności Harley-Davidson oraz pozwoli uzyskać najlepsze w branży marże i przepływy środków pieniężnych”, poinformował Levatich.

Nowe produkty

Mamy ambitne plany, aby przedstawić naszą najbardziej różnorodną ofertę motocykli, konkurujących w największych i najszybciej rosnących segmentach rynku, z pełną gamą modeli o szerokim spektrum cen, mocy, pojemności skokowej, stylów i rynków globalnych. Między innymi:

• Umocnienie naszej pozycji lidera w produkcji motocykli ciężkich przez opracowywanie lepszych i bardziej zaawansowanych technicznie motocykli typu Touring i Cruiser, które przyciągną nowych kierowców, a także pozwolą zachować zaangażowanie dotychczasowych użytkowników, którzy będą je dłużej użytkować. 

• Przedstawiamy debiutującą w 2020 r. nową linię modułowych motocykli średnich o pojemności od 500 do 1250 cm3, która obejmuje trzy różne obszary produktów o czterech pojemnościach, takich jak nasz pierwszy motocykl Adventure Touring Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, model Custom o pojemności 1250 cm3 i model Streetfighter o pojemności 975 cm3. Kolejne modele, które poszerzą ofertę tego obszaru produktów pojawią się w 2022 r.

• Opracujemy bardziej przystępny motocykl o małej pojemności (250 do 500 cm3) na rozwijające się rynki azjatyckie w ramach planowanej strategicznej współpracy z producentem w Azji. Nowy produkt i szersza dystrybucja mają ułatwić klientom dostęp do produktów Harley-Davidson i rozwój firmy w Indiach, jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków na świecie, a także na pozostałych rynkach azjatyckich.

• Przewodząc na rynku motocykli elektrycznych, w sierpniu 2019 r. planujemy wprowadzić na rynek elektryczny motocykl Harley-Davidson, LiveWire™ - pierwszy w szerokiej ofercie bezsprzęgłowych, elektrycznych jednośladów typu „twist and go” zaprojektowany, aby stać się liderem elektryfikacji w branży motocyklowej. Po modelu LiveWire do 2022 r. na rynek wejdą dalsze modele, urozmaicając ofertę lżejszymi, mniejszymi i jeszcze bardziej dostępnymi produktami, które mają przyciągnąć nowych kierowców nowymi sposobami jazdy.


Informacja prasowa


Zobacz także