TheBestOf Motobanda 2016

Rok 2016 był bardzo pracowity, długi i męczący. Przez te 12 miesięcy cała motobanda pracowała na 150% i jak to w życiu bywa, było kilka momentów do których lubimy wracać i kilka które odbiły nam się czkawką. Przed Wami nasze osobiste podsumowanie sezonu. 

Najlepsze momenty 2016

1. Suzuki GSX-R 1000 K5 

K5 to potwór - kiedy go odkręcisz na pierwszym biegu, to jądra chowają się z powrotem do wnętrza ciała, a Ty zaczynasz piszczeć jak mała dziewczynka. Własnie tak reaguje się na moc, którą dostarcza nam Suzuki. 

Dlaczego ten film: Bo był głupi pomysł na wstęp, który udało się zrealizować typowo po naszemu. Bo widzicie na nim pełną ekipę MB przed kamerami (Łukasz, Daniel, Kamil). Bo wreszcie - zamiast robić pompatyczny film, zwyczajnie dobrze się bawiliśmy. 

2. Yamaha XV 1700 RoadStar Warrior

Warrior to ukochany motocykl Daniela - jego cichym marzeniem jest, aby wszystkie cruisery były budowane na wzór motocykla Yamahy. Potężny, dudniący i... dobrze się prowadzący. 

Dlaczego ten film: Bo to zły motocykl był! Film zaczynaliśmy nagrywać o 6 rano budząc wszystkich bezpośrednim rykiem z wielkich pustych kominów Warriora. Jazda tym motocyklem to bezpośrednie, twarde uczucie - to męski motocykl, który na dzień dobry kopie cię w krocze i wypija twoje piwo, by później wspólnie wyskoczyć na dziewczyny. 

3. Suzuki GSX-R 750 K6

GSX-R 750 to obecnie najmniej popularny sportowy motocykl Suzuki, a mimo to - oni nie chcą się go pozbywać. Przez wiele lat był wzorem dla wielu sportowych motocykli. Szybki, lekki i po prostu dobry. 

Dlaczego ten film: Bo Gixxy trafiają do naszego motocyklowego "Ja". Zawsze przy nich jest wesoło, czasem tak bardzo, że zapominamy jak szybkie te gadziny potrafią być. 750 to dla nas idealne motocykle sportowe. Po prostu je lubimy. 

4. Yamaha XSR 700

Neoklasyczny motocykl na bazie zabawowej MT-07 - czyli dwa duże cylindry, lekka konstrukcja i pełen gaz! 

Dlaczego ten film: Bo kręciliśmy go 3 dni, w 3 różnych porach aby uzyskać tak dobre i różnorodne ujęcia. Bo zwyczajnie ten motocykl jest przyjemny i zrobiliśmy na nim 600 km, a mimo tego całego ogromu pracy... popularniejszy okazała się chociażby środek do mycia motocykli.

5. Honda CBR 954 RR FireBlade 

Bo Honda to Honda, a w tym przypadku mamy do czynienia z bardzo ciekawym motocyklem. 954 nie jest już tak legendarnie trwała jak 900RR jednak daje nam świetny feedback, prowadzi się lekko niczym 600tka a przy tym ma dobry wygar nawet przy niższych obrotach. 

Dlaczego ten film: Bo fire'em świetnie się jeździ. Był to totalny początek sezonu, a Honda zrobiła motocykl, który potrafi wybudzić z zimowego snu. 

6. Trzy akcje z których nikt by nie wyszedł cało - ale Marquez wyszedł!

Dlaczego ten film: Bo zaskakuje już od pierwszej sekundy :) A nas zaskoczył fakt, że tematem sportowym udało się zainteresować tak dużą liczbę osób! Radek się jara :) 

7. Honda Hornet 600

W 1998 roku Honda dała światu nadzwyczaj prosty motocykl. Klasyczna, okrągła lampa, zadziorna linia nadwozia i silnik dający więcej radości niż słoik Nutelli. Nie był to jednak wyznacznik nowych trendów, ale odpowiednio zaplanowany atak.

Dlaczego ten film: Bo jest zwyczajnie dobrze nagrany, a Hornet drze się w niebo głosy aż miło :) Nie zabrakło w nim też kilku typowych dla nas, smaczków motobandowych. 

8. Honda NSR 125

Japoński motocykl, którego spora rzesza ludzi stawia na piedestale cudów technologicznych, zaraz obok elektryczności i fejsbuka. Kupując go staniesz się bożyszczem nastolatków, kolekcjonerem sportowych klasyków wyjętych spod prawa i uzależnionych od oleju i benzyny.

Dlaczego ten film: bo właściciel pokonał w sumie 400 km, tylko po to, aby umożliwić nam jego nagranie i spotkać się z nami osobiście. Bo czekało na niego sporo osób i wywołał "sporo szału". 

Rok 2016 już się skończył, a my już pracujemy nad nowymi odcinkami, projektami i nową motobandą, którą będziecie mogli oglądać przez cały ten rok. Trzymajcie za nas kciuki!