Opinie o Suzuki GSX 650 F

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 17

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Pisze tę opinię na podstawie 2 lat użytkowania motocykla. W sezonie średnio przejechane ok.3500 km . Jest to mój pierwszy motocykl . Nie licząc moich lat młodości Motorynka , Ogary , Simsony... Po pierwsze bardzo bardzo długo myślałem co wybrać na swój pierwszy motocykl . Na kursie na kat.A jeździłem Yamaha XJ6 i MT07 . Potem prywatnie po zdaniu egzaminu państwowego Yamaha XJ6 pożyczana od kokegi. Ale jak zacząłem kalkulować moje pieniądze na motocykl , kask , profesjonalne ubranie na moto ( skóra) , buty itp. To Stwierdziłem , że kupuje tańszy motocykl . I na pewno nie stać mnie na Yamahę którą już trochę znałem. I padło na Suzuki - motocykl z wyświetlaczem biegów, do jazdy turystycznej - szosa i dalszych wyjazdów , miasto raczej sporadycznie . Motocykl który ma owiewki , ale jest wygodny za kierownicą , fajnie , albo bardzo ładnie wygląda ( oczywiście kwestia gustu ) , nie będzie mnie bolał kręgosłup , ręce itp. Ma duży zbiornik paliwa i jedną lampę. Chroni przed wiatrem . Będę jeździł ze swoją kobietą na nim ( nigdy nie narzekał ... no chyba że przejechane jednorazowo 150-200km) . I przede wszystkim będzie pasował do mojej budowy ciała 179cm , 84 kg . Dla mnie jest idealny . Fakt moto waży dużo , ale dla mnie to bardzo duży plus , bo uczy pokory . A to lubię . Na uwagę zasługuje to , że sam w garażu wymieniam filtr paliwa , olej i filtr oleju , sam naciągam łańcuch, wymieniam płyn chłodniczy, hamulcowy- zawsze spora ilość pieniędzy zostaje w domu . A satysfakcja - bezcenne. Duży plus tego motocykla to jego kształt- chodzi mi o mycie z much i brudu . Dużo prostsze jak np. MT 09 lub 10 . Sama cena też dużo niższa jak w przypadku np. Hondy Hornet 600 lub CBF 600 , Yamaha FZ600 . Wtedy 2-3 tysiące drożej w 2017 r. A po drugie nie chciałem kupować motocykla który ma któryś z moich kolegów min. MT07 , Z800 , GS1200 . Polecam na pierwszy motocykl . Aleksander Dolny Śląsk.
Odpowiedz | Przydatna (25) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Latam trzeci rok modelem z 2008 roku i po prostu nie da się narzekać ;) wdzięczna maszyna!
Odpowiedz | Przydatna (20) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Wygląd jest kozak, nawet w czarnym malowaniu przyciąga wzrok. Silnik jest dynamiczny na każdym biegu, da się przejechać całe miasto na 6 biegu i silnik nie "rwie". Frajda z jazdy nie do opisania, czuś, że się ma coś pod nogami a i masy podczas jazdy nie czuć. Idealny dla wysokich osób bo nie wyglądają na nich jak na motorynce.
Odpowiedz | Przydatna (16) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Wcześniej jeździłem wersją przed liftem bez ABS, malowanie niebiesko-białe. Aktualnie bawię się wersją z ABS, malowanie niebiesko-srebrne. Malowanie piękne, wygląd sportowy, przód i zegary trochę GIXXER, wyświetlacz biegów. Niektórzy trochę narzekają na masę, ale mi to nie przeszkadza, bo to jest turystyk. Za to idealnie wybiera nierówności w trasie,stabilny. Jednostka bezawaryjna i elastyczna, oddawanie mocy liniowe. Lepszy wygląd i ochronę przed wiatrem daje wymiana szyby na przyciemnioną i 4cm wyższą. Sylwetka wyprostowana, idealny w długie trasy jak i po mieście. Minusem jest wielki tłumik, proponuję wymianę. Ubrałem MIVV dużo lżejszy, dźwięk piękny bez db killera. Polecam sprzęt bezawaryjny i za rozsądne pieniądze.
Odpowiedz | Przydatna (13) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jak dla mnie super. Przesiadłem się na niego z Kawy Z750 (2004r) i miłe zaskoczenie. Może słabszy i czuć to ale daje radę i w mięsie i turystycznie. Jak dla mnie super sprzęt.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Bardzo wygodne u uniwersalne moto. Spalanie w trasie potrafi zejść poniżej 5L . Bezawaryjne i ładne. Wady? Trochę za ciężki i kierownica nie pasuje do całości. Powinna być clip on tyle, że podwyższona jak w poprzednich GSXF'ach
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (3)
2024-03-23 13:15:44 | Autor: Jaro
W trasie np. Piła- Wisła- Słowacja- Piła (4dni) z kompletem kufrów, biker 182 cm i 120 kg , średnia 120 km/h i więcej spalanie 4.5litra. Pomiar po przejechaniu 1600km. Polecam motocykl!
Ocena: 4/5 |
Osiągi, spalanie, jakość wykonania, trwałość, prowadzenie, na plus. Brak schowka pod siedzeniem, trochę zbyt niska wysokość siedziska (mam 190 cm), średnia ochrona przed deszczem i wiatrem- to na minus. Ogólnie świetnie Moto, tylko koniecznie trzeba zmienić wydech na akcesoryjny:)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (5)
2020-06-16 19:58:33 | Autor: Luigi
Bo motocykl dobiera sie do wzrostu,malo kto pamieta o tym parametrze a to podstawa. Za duży szukam innego,za niski sukam innego itd.
Ocena: 5/5 |
Super motocykl.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Najładniejsze malowanie Suzuki, bezawaryjność dynamika
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
fajny motocykl, kompromis pomiędzy sportem a turystykiem
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
bardzo dynamiczny a zarazem elastyczny silnik...jazda tym motorem to prawdziwa frajda i wygoda. Mocy tutaj też nie zabraknie, rwie od samego dolu z gorą troche gorzej ale to nie torówka..sprawdzony nie do zdarcia silnik, wygląd ponad czasowy , najnowsze bandity przy tym wyglądają średnio.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Zaznaczam że to mój pierwszy "duży" motocykl więc nie mogę porównać do innych sprzętów. Głównie używam go do dojazdów do pracy przez cały rok w każdych warunkach atmosferycznych (UK), sporadycznie do wycieczek (brak czasu).
Zalety to bezawaryjność, łatwa i bezproblemowa eksploatacja i serwis w garażu, spalanie. Elastyczność, można ruszać z każdego biegu, nie dławi się na niskich obrotach. Bardzo dobrze wyważony, dużo jeżdżę po mieście, również w ślimaczym tempie i prowadzi się świetnie mimo swojej dużej wagi którą tak naprawdę tylko przeszkadza mi przy manualnym parkowaniu.
Hamulce są dobre, brak ABS - 2010r. ale nie mam się do czego przyczepić, bardzo często używam tylnego w mieście podczas jazdy między autami, mega stabilnie i pewnie podczas takich manewrów, mieści się wszędzie.
Mój model jest cały czarny, owiewki, silnik, koła, szyba, LEDs, wydech Scorpion Carbon brzmi rewelacyjnie, cały komplet kufrów i załadowany na full też daje dużo przyjemności z jazdy.
Ogólnie jestem zadowolony i jedynie na co bym zamienił to chyba maxi skuter ze względu na maksymalną wygodę i extra bagaż pod siedzeniem (mam problemy z kolanem i nadgarstkiem - po operacjach) ale niestety prezencja nie ta ;)
LWG
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
ZAJEBISTY wygląd sporta, bandit sie chowa ;) obudowany więc fajby w trasy, hamulce petarda, dobry silnik, jak już sie ruszy to wagi nie czuć ;)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (8)
rozwiń
Spalanie: 5.93
Dodaj
Ilość raportów: 16

Spalanie Suzuki GSX 650 F

Minimalne: 4.91

Średnie: 5.93

Maksymalne: 7.59

Dane techniczne Suzuki GSX 650 F

Osiągi

Moc max.
85 KM / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
60 Nm / 9000 rpm
V-max
205 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, DOHC
Pojemność skokowa
656 ccm
Stopień sprężania
11,5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 760 x 1235 mm
Rozstaw osi
1470 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
219 kg
Rama
zamknięta, podwójna, stalowa
Wysokość kanapy
770 mm

Zawieszenie

Przód
teleskopowe, 41 mm, skok 130 mm, regulacja napięcia wstępnego
Tył
wahacz aluminiowy, amortyzator centralny, skok 128 mm regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia

Hamulce

Przód
2 x 310mm, 4 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 240mm

Eksploatacja Suzuki GSX 650 F

Opony

Opona przód
120/70-17
Opona tył
160/60-17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.7

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Suzuki GSF 650N Bandit (2007 - 2012)Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Kawasaki Versys 650 2015Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności