Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 37

Silnik: 4.8
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 4.9
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 |
Przede wszystkim wygląd. Piękne chromowane wykończenia i klasyczny design. Po drugie niezawodność - wymieniać olej regularnie i dożyje do końca świata. Po trzecie - wygoda prowadzenia i siedzenia. Po czwarte - łatwość dostępu. Bandit nie jest okryty plastikami i dostęp do wymiany czegokolwiek jest bardzo łatwy. Dotyczy to również wymiany oleju w lagach.

Minusy to może rzeczywiście waga ale odczuwalna dla osób o mniejszej sile. Jeżeli chodzi o hamulce to mogą nie wystarczyć tylko osobom, które lubią szybką jazdę. Dla osób rozsądnych lubiących normalne prędkości będą idealne :)

Bardzo polecam na pierwsze moto i nie tylko!
Odpowiedz | Przydatna (17) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Ciezkawy Ale bardzo ciekawy i żywotny motocykl
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Silnik w bandicie jest po prostu wieczny
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jak dla mnie ideał. Świetnie się prowadzi, pięknie brzmi , przyciąga wzrok i jest mega wygodny! No i oczywiście nie do zajechania!!!
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Wygoda i bez awaryjność
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Moto prowadzi sie rewelacyjnie, bardzo wygodnie za kierownica, wygląda niepozornie ale swoje potrafi:) ale jak chce się troche szybciej polatać niestety potrafi swoje spalic. Osobiscie jestem bardzo zadowolony z Bandziora:)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Maszyna super!
Wygodna pozycja, szeroka kanapa, zero awarii
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie ma motocykli bez małych wad/minusów. Bandit także kilka drobnych posiada. Ale i te można poprawić, a efekt jest zauważalny. Na pewno zasłużył sobie na miano jednej z IKON naked-bike'ów w klasie "średniaków".
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Cudny sprzęt. Sprawdzany jako pierwsze moto i nie zawiódł. Piękny klasyczny wygląd, zapatruję się w niego teraz po sezonie tak samo jak i podczas zakupu. Na światłach też potrafi nieźle przyciągnąć wzrok innych kierowców.

Silnik fajnie oddaje moc już od dołu, pozwalając zarówno na spokojną turystyczną jazdę jak i trochę wariactwa. Techniczne sama jednostka nigdy nie zawiodła.
Trzeba mieć na uwadze, że mieści się w nim sporo oleju, a jego nagrzanie trwa. Toteż w chłodniejsze dni musi trochę popalić zanim można ruszyć.

W kwestii hamulców ich siła przy odpowiednim hamowaniu jest w pełni zadowalająca. Jedyne co to dozowanie przedniego mogło by być lepsze, ale na to też są sposoby.

Słowem, motocykl na lata, nie widzę powodu by go kiedykolwiek zmieniać, co najwyżej na coś trochę młodszego rocznikowo lub z przymusu. Ale model idealny.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jak dla mnie zajebista maszyna. Bezawaryjna, ekonomiczna (mój bandzior palił w trasie 4.3 litra ) , daje frajdę z jazdy. Żałuję że sprzedałem :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
POLECAM!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Jestem zadowolonym posiadaczem. Moje pierwsze moto i bardzo dobrze mi leży. Jedyne na co mógłbym ponarzekać to hamulce i ciężar, no i mógłby jeszcze te pare koni więcej mieć :) to byłby już ideał.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Oj bandzior, wzdycham do niego niczym zakochana nastolatka do starszego kolegi ? pierwszy poważny motocykl, silnik nie zawiódł mnie ani razu, hamulce mogły by być bardziej mocne ale wydaje mi się niestety ze to ich taki najgorszy punkt. Frajda z jazdy epicka, wybacza mi wiele błędów żółtodzioba. Ma w sobie ten błysk mimo swoich lat i nadal przyciąga spojrzenia innych.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 1/5 |
gigga nyggga sraka mda faka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2024-04-09 13:11:57 | Autor: staple
jaki opis taki intelekt
rozwiń
Spalanie: 5.95
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 600N

Minimalne: 4.82

Średnie: 5.95

Maksymalne: 7.70

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 600N

Osiągi

Moc max.
78 KM
Max. moment obrotowy
54 Nm
V-max
200.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
599.0 ccm
Stopień sprężania
11,3:1

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności