Zobacz tabele rozmiarów

Cena: 1 699,00
od 158.57 x 12 rat
Planowana wysyłka: 24h
Dostawa od: 0 zł
gratisy
Powiązane produkty:

HJC RPHA 11

RPHA 11 to ewolucja świetnego 10+, który przez wiele lat gościł na głowach zaawansowanych amatorów torowej jazdy. Silna skorupa i niezła wentylacja poprzedniej wersji została jeszcze bardziej rozbudowana - teraz składa się z aż 6 warstw! Co jest najlepszym wynikiem w tej klasie cenowej. Ilość poprawek względem 10+ wynosi aż 24 punkty. 

Skorupa razy 6, bo liczy się bezpieczeństwo

To podstawowy składnik dobrego garnka - jeżeli chcemy jeździć bezpiecznie, musimy być świadomi tego - co chroni naszą głowę. W przypadku HJC arsenał jest naprawdę imponujący. Skorupa została wykonana z 5 materiałów, które składają się na 6 warstw! Są to kolejno: włókno szklane, włókno organiczne, włókno węglowe, hybryda włókna szklanego i węglowego, włókno aramidowe, włókno szklane. Uff, sporo prawda? Taki zestaw sprawia, że jest to najlepsza skorupa w tej półce cenowej! 


Wentylacja, dzięki której nic nam nie zaparuje

Już w 10+ potrafiło dobrze zawiać w środku, w przypadku jedenastki mamy możliwość wprowadzenia do wnętrza monsunu na własną prośbę. Górne wloty powietrza są ogromne i specjalnie wyprofilowane w tunelu aerodynamicznym, pojawił się także spory wlot powietrza nad czołem a charakterystyczne szczękowe wloty jeszcze rozbudowane (teraz można je też zamykać!).


Jest w czym wybierać, ale to jeszcze nie koniec - ponieważ z tyłu czeka nas kilka kanałów, których zadaniem jest wyciąganie gorącego powietrza. Po czym poznać, że działają? W chłodne dni w tym kasku jest cholernie zimno. Stety lub niestety - tylnych wylotów nie można zamykać, musimy się więc pogodzić z faktem, że jeżeli chcemy mieć dobrą wentylację, to będziemy mieć chłodny przeciąg także wiosną czy jesienią. 

Szyba, która "Ani drgnie" 

HJC szczyci się swoim własnym tunelem aerodynamicznym i w przypadku serii RPHA jest to doskonale widoczne (w przypadku tańszych kasków tej firmy bywa różnie).


Kask bardzo dobrze leży na głowie i nie zmienia się to także podczas bardzo szybkiej jazdy - stabilność i równowaga. Zawieszenie motocykla może pod wami pracować, kurtka telepać, a robaki rozbijać się o szybę - ale RPHA 11 tkwi w bezruchu niczym buddyjski mnich. Dobra robota! 

Emergency

Kask jest wyposażony w szybkie wyjmowanie policzków, co przy wypadku umożliwia łatwe wyciągnięcie głowy poszkodowanego motocyklisty - bez jej nadmiernego szarpania. W przypadku ciasno leżących kasków, jest to bardzo istotne i przydatne. Sprawdzaliśmy to na własnej skórze (zobacz film powyżej) i to działa. 


Wady? 

Jest ich wyjątkowo mało, w końcu jest to flagowy model HJC - zobacz nasz film aby dowiedzieć się o nich więcej. 

Opinie o HJC Rpha 11

Średnia Ocena: 4.5/5

Liczba Głosów: 11
Ocena: 5/5 | Autor: Suchy | Motocykl: CB500F
Od prawie dwóch tygodni mam ten kask, w porównaniu do HJC TR-1, jest dużo lżejszy, wentylacja jest na dobrym poziomie, szybka słabiej paruje niż w HJC TR-1, teraz bym przeszedł do aerodynamiki, jeżdżę nakedem i wiatr po banii wali niemiłosiernie, w TR-1 szczęka kasku miażdżyła mi nos i bujało karkiem po trasie 200km miewałem zakwasy. w RPHA 11 czuje się jakbym jechał za szybą w samochodzie, w ogóle nie czuć prędkości, jest cichszy, nie ma zawirowań i nie macha głową przy wyższych prędkościach autostradowych zwłaszcza tych niemieckich :) po 2 tygodniach tyle jestem wstanie powiedzieć, myślę, że za tą cenę dostaje się na prawdę dużo, bo bezpieczeństwo, lekki kask, z dobrą wentylacją bardzo dobrą aerodynamiką. W zestawie jest druga szpanerska ciemna szybka i pinlock :) POLECAM!!! dzięki Motobanda za kask ;)
Skomentuj | Przydatna (22) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 | Autor: Tytus | Motocykl: Duce/Yama/Kymco
Lekki stabilny nawet nie za bardzo głośny a w malowaniu Darter piękny. To plusy.
Ale jakość użytych materiałów pozostawia wiele do życzenia. Kask mam rok - ok 30 000 km przelatane i musiałem wymienić mechanizm szyby (już po ok 10 000 km szyba miała tylko dwa położenia - otwarte i zamknięte) a z wkładów policzkowych zlazła taka skóropodobna wygładzina. Kończy się również centralny wkład kasku mimo iż był wyjmowany do prania tylko dwa razy. Tym samym co rok trzeba dołożyć w częściach 1/3 ceny kasku.
W czasie deszczu kask cieknie, w czasie ulewy w kasku pada deszcz. I płynie po szybie od wewnątrz
Trudno też jest wyczyścić górne wloty powietrza - ale jak się dobierze pędzelek jakoś da się to zrobić
Taki średniak, trochę wad ma ale też jakieś zalety się znajdą
Skomentuj | Przydatna (12) | Nieprzydatna (5)
2019-02-07 14:05:52 | Autor: Lopez
a chciałem kupić :-)
2019-05-17 19:33:52 | Autor: Gość
trzeba też patrzyć na to, że to nie jest kask turystyczny ;)
Ocena: 2/5 | Autor: Grzegorz | Motocykl: Gsf1250, hyosung gt650

Kupiłem kask z nadzieją że będzie mi służył kilka sezonów. Właśnie minelo 2,5 sezonu. Zrobiłem w nim jakieś 50000. W związku z tym mogę się wypowiedzieć. Po pierwsze kask mega dopasowuje się do głowy, nie czuć go na głowie i ma dobrą aerodynamikę. Na minus. Fatalna jakość wizjera mam wrażenie że rysuje się od wiatru. Pinlock jest z g... ulepiony szyba paruje przy 10 stopniach, para zbiera się już po kilku minutach jazdy i uniemożliwia jazdę z zamkniętą szyba. Nowa szyba wraz z pinlockiem kosztuje 380 złotych co jest dla mnie skandalem przy tej jakości wykonania. Kolejna sprawa to halas. Mam porównanie z LS ff352 rookie i mogę powiedzieć że hjc jest cichszy o 10% w porównaniu do kasku za 180 zł...... Po 50000 kask w środku wygląda źle, klipsy ktorymi poprzypinane są poduszki policzkowe wypadają, wszystko się rozkleja, pasek do zapinania kasku pruje sie. W zasadzie ten garnek rozpada się w rękach( nie pisze o skorupie, lecz o wnętrzu). Podsumowując kask zdecydowanie nie warty swojej ceny, szczególnie irytuje jakość wykonania szyby pinlocka i wyściółki kasku oraz pasków. Zapomnialem po 2 latach musiałem wymienić mocowanie szyby koszt 60 zł. Wyrobiło się i szyba sama zaczęła opadać .....
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kubex | Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade (2008 - 2012)
Bardzo dobry kask! W tej cenie ciężko o coś lepszego.
Mega wentylacja, mocna skorupa i świetny środek.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Motocykl: Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko! Brakuje regulacji tylnych wylotów powietrza, a wizjer mógł by być jeszcze większy
Skomentuj | Przydatna (9) | Nieprzydatna (7)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Super kask.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Piotras | Motocykl: Cbr F4
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu....Mam go od niedawna bardzo fajny lekki kask mi pasuje idealnie i wentylacja ok
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (8)
Ocena: 5/5 | Autor: basco1984 | Motocykl: CBR600RR
No i taki sprzęt to ja rozumiem
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 5/5 | Autor: Szymon | Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade (2008 - 2012)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! Leciutki, dobrze leży, polecam!
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Dane techniczne

Skorupa
Włókno szklane
Blenda
Nie
Typ kasku
Integralny
Wnętrze
MultiCool
Zapięcie
DD
Wentylacja
Rozbudowana wentylacja szczęki, czoła i górnej części głowy + tunele wyjścia gorącego powietrza z tyłu kasku
Wizjer
szyba hj-26
System komunikacji bezprzewodowej
Opcjonalnie
Elementy odblaskowe
Nie
Przeznaczenie
Sportowe
Dodatkowe funkcje
Zamknięcie górnych i szczękowych wlotów organicza proces dostawania się wody w czasie opadów
Waga
1300 g
Pinlock
W zestawie
Przystosowany do okularów
Tak
Materiał zewnętrzny
P.I.M. PLUS

Informacje o producencie - HJC

HJC to jeden z największych producentów kasków na świecie, produkując wszystkie najpopularniejsze rodzaje kasków w różnych przedziałach cenowych. HJC specjalizuje się w produkcji kasków motocyklowych od 1971 roku i jako jeden z nielicznych producentów kasków posiada własny tunel aerodynamiczny, wykorzystywany przy projektowaniu kasków. 

Tabele Rozmiarów

Rozmiary kasków HJC - seria RPHA, FG-Jet, FG-17

RozmiarGłowa (cm)
XS54 – 55
S55 – 56
M57 – 58
L58 – 59
XL60 – 61
2XL62 – 63
3XL64 – 65

Nie ten rozmiar? Wymienimy!

W razie nie trafienia rozmiaru - nie ma problemu, od ręki wymieniamy na inny :)

Wystarczy, że odeślesz nam produkt a my bierzemy na siebie drugiego kuriera z odpowiednim już rozmiarem.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności