Harley zrobił naked'a! Nowy silnik i brembo.

Poznajcie Bronx'a - ten model ma być prawdziwym streetfighterem!

Bronx

Ta miejska maszyna wagi średniej charakteryzuje się zadziornością i osiągami oraz oferuje moment obrotowy, prowadzenie i technikę w nowoczesnym wydaniu.

Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 975:

  • Pojemność 975 cm3
  • Moc - ponad 115 KM
  • Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm

Motocykl będzie jeździł w tej samej lidze co Yamaha MT09 czy Kawasaki Z900, chociaż jak dla nas jest bezpośrednią odpowiedzią na coraz lepiej radzące sobie modele Indiana (m.in. FTR1200). Jeżeli waga motocykla zostanie zachowana na rozsądnym poziomie - to będzie to świetny motocykl. 

Współpraca ze światowej rangi Partnerami - Układ hamulcowy i Opony

Aby poprawić osiągi nowych modeli Pan America™ i Bronx™, firma Harley-Davidson® skorzystała z wiedzy i doświadczenia światowej klasy kluczowych dostawców, aby zapewnić najlepsze rozwiązania w zakresie układu hamulcowego i opon. W przypadku układu hamulcowego, firma Harley-Davidson® podjęła współpracę z firmą Brembo® w celu stworzenia nowego radialnego zacisku czterotłoczkowego typu monoblock łączącego ostre krawędzie z łagodniejszymi krzywiznami zaprojektowanymi tak, aby uzyskać styl, który dopełnia osobowość motocykla oraz zapewnia lepsze wyczucie i precyzję hamowania. Jeśli chodzi o opony, firma Harley-Davidson® ściśle współpracowała z firmą Michelin® nad opracowaniem pod wspólną marką opon do każdego modelu motocykla, które pozwalają na optymalizację osiągów, odczucia i przyczepności we wszystkich warunkach. 

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności