50%
50%

Yamaha YZF-R1 1000
2015

+

Ducati 750SS 748 750 Sport
2001 - 2002

+

Remis!

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs Ducati 750SS 748 750 Sport (2001 - 2002)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000

Test video

Opinia Video o Ducati 750SS 748 750 Sport

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 11

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)
Ducati 750SS 748 750 Sport (2001 - 2002)
Moc max.
200.0 KM / 13500 rpm
64 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.4 Nm / 11500 rpm
59.8 Nm / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy, DOHC, dwa zawory na cylinder, desmodromiczne
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
748 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
9.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
Marelli 1.5 CPU
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe,
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 690 x 1150 mm
2030 x 780 x 1125 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1405 mm
1410 mm
Rozstaw osi

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
odwrócony widelec 2001: 43 mm Showa GD 141 2002: 43 mm Marzocchi
Przód
Tył
amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
monoshock
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
320mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
245 mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2012 - 2014)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności