67%
33%

Yamaha YZF-R1M 1000
2015

+

MV Agusta Brutale 800
2013

+

Wygrywa Yamaha YZF-R1M 1000 (2015): 2 głosy

Przegrywa MV Agusta Brutale 800 (2013): 1 głos

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015) vs MV Agusta Brutale 800 (2013)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1M 1000

Test video

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 9

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.7
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015) vs MV Agusta Brutale 800 (2013)

Osiągi

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015)
MV Agusta Brutale 800 (2013)
Moc max.
200.0 KM / 13500 rpm
125 KM / 11600 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.4 Nm / 11500 rpm
81 Nm / 9600 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
2.8 s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
299.0 km/h
245 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
16.6 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, kasetowe z antyhoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 690 x 1150 mm
2085 x 725 x 980 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1405 mm
1380 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
184 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu Deltabox
modułowa - kratownicowa łączona z aluminiowym odlewem
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
USD Marzocchi 43mm z pełną regulacją
Przód
Tył
amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
wahacz z układem progresywnym, amortyzator Sachs z pełną regulacją
Tył

Hamulce

Przód
2x 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Podwójna tarcza pływająca 320mm, czterotłoczkowe zaciski typu monoblock.
Przód
Tył
1x 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 220mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
Tak
Z możliwością wyłączenia
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
trzycylindrowy w układzie rzędowym
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
798 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
13.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Ducati Streetfighter 848 (2011)MV Agusta Brutale 800 (2013)

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015)Ducati Panigale V4 S (2018)

Ducati Hypermotard 939 (2016)MV Agusta Brutale 800 (2013)

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015)Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności