67%
33%

Suzuki TL 1000S
1997 - 2001

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Wygrywa Suzuki TL 1000S (1997 - 2001): 2 głosy

Przegrywa Yamaha XSR 900 (2016): 1 głos

Suzuki TL 1000S (1997 - 2001) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Suzuki TL 1000S

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 12

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.2 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.4 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
3.9 vs 4.8

Opinie o Suzuki TL 1000S

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Suzuki TL 1000S (1997 - 2001) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Osiągi

Suzuki TL 1000S (1997 - 2001)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
125 KM / 8500 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
105 Nm / 7800 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza 320mm, sześciotłoczkowe zaciski
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyńcza tarcza 220mm. dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Abs
brak
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
Abs

Silnik

Typ
czterosuwowy V-twin, 8 zaworowy DOHC,
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
996 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.7:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 740 x 1120 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1395 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
205 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm USD z regulacją naprężenia wstępnego, odbicia i kompresji
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
Wahacz z progresywnym tłumieniem oraz izolowaną sprężyną - regulacja naprężenia wstępnego, odbicia i kompresji
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Ducati Scrambler 800 2014Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności