50%
50%

Suzuki GSF / Bandit 1200N
2006 - 2007

+

Triumph Daytona 675
2009 - 2012

+

Remis!

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007) vs Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Test video

Opinia Video o Triumph Daytona 675

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.7 vs 3.5
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)
Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)
Moc max.
97.0 KM / 8500 rpm
124.0 KM / 12600 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
90.7 Nm / 4500 rpm
72 Nm / 11700 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
3.2 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
260 km/h
254 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
17.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
675.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9,5 : 1
12.65:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki Mikuni BSR36
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2350 x 922 x 1050 mm
2020 x 710 x 1105 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1480 mm
1395 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
212 kg
161 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
234 kg
185 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa rama kołyskowa
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
Rama

Zawieszenie

Przód
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
widelec upside-down, 41mm, skok 120 mm
Przód
Tył
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływając 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
2x pływająca tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)Suzuki GSF / Bandit 1250N (2010 - 2012)

Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)Triumph Street Scrambler 900 (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności