50%
50%

KTM EXC 520
1998 - 2002

+

Triumph Daytona 675
2009 - 2012

+

Remis!

KTM EXC 520 (1998 - 2002) vs Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

Opinia Video o KTM EXC 520

Test video

Opinia Video o Triumph Daytona 675

Test video

Ocena: 3.6/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
2.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
3.0 vs 3.5
Frajda z jazdy:
3.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

KTM EXC 520 (1998 - 2002)
Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)
Moc max.
55 KM
124.0 KM / 12600 rpm
Moc max.
Pojemność zbiornika paliwa
8.5 L
17.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
1 x 260 mm, 2 tłoczkowy zacisk
2x pływająca tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
1 x 220 mm, 1 tłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, 4T, RFS (Racing Four Stroke)
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
510.4 ccm
675.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
Keihin MX FCR 39
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1481 mm
1395 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
112 kg
161 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Wysokość kanapy
925 mm
825 mm
Wysokość kanapy

Zawieszenie

Przód
WP USD, 43mm
widelec upside-down, 41mm, skok 120 mm
Przód
Tył
WP PDS
Monoshock
Tył
Pokaż wszystkie

KTM EXC 520 (1998 - 2002)KTM EXC 525 (2003 - 2007)

Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

KTM Duke 790 (2018)Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

KTM EXC 520 (1998 - 2002)Benelli 502C (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności