50%
50%

Kawasaki Ninja H2
2015

+

Ducati Scrambler 800 Icon
2015

+

Remis!

Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Opinia Video o Kawasaki Ninja H2

Test video

Opinia Video o Ducati Scrambler 800 Icon

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 11

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.7 vs 4.5
Hamulce:
4.6 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 3.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.5
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Osiągi

Kawasaki Ninja H2
Ducati Scrambler 800 Icon (2015)
Moc max.
200.0 KM / 10000 rpm
75 KM / 8250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
133.5 Nm / 10500 rpm
68 Nm / 5750 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
13.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 16 zaworów
czterosuwowy, L-Twin (V2 i kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni)
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
803 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
8.5:1
11:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
4x DFI 50mm, podwójny wtrysk paliwa
wtrysk
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna , kłowa
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, manualne
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 770 x 1125 mm
2100 x 845 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1450 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
238.1 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, rurowa, cienkościenna
stalowa rama kratownicowa, wahacz łożyskowany w bloku silnika
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43mm, tłumienie odbicia i dobicie, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
USD, 41 mm, brak regulacji, skok 150mm
Przód
Tył
dwustopniowe (dla dużych i małych prędkości), Uni-Trak, gazowy amortyzator, zbiornik kombinowany,
monoshock lewostronny z regulacją naprężenia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 330 mm, podwójny montowany radialnie zacisk czterotłoczkowy
tarcza pół-pływająca 330mm, zacisk radialny, czterotłoczkowy Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XSR 900 (2016)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Kawasaki Ninja H2Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Kawasaki Ninja H2Ducati Panigale V4 (2018)

KTM 690 Duke (2015 - 2019)Ducati Scrambler 800 Icon (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności