50%
50%

Kawasaki GTR 1400
2010 - 2014

+

BMW R nineT Scrambler
2017

+

Remis!

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014) vs BMW R nineT Scrambler (2017)

Opinia Video o Kawasaki GTR 1400

Test video

Opinia Video o BMW R nineT Scrambler

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.1 vs 4.0
Hamulce:
4.1 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.3 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.3 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
4.1 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)
BMW R nineT Scrambler (2017)
Moc max.
155.0 KM / 8800 rpm
109 KM / 7250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
136.0 Nm / 6200 rpm
116 Nm / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
17 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, rzędowy, DOHC, chłodzony cieczą
2-cylindrowy, bokser, 4-zaworowy
Typ
Pojemność skokowa
1352.0 ccm
1170 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.7:1
12,0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, 40mm x 4
elektryczny
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
jednotarczowe, suche, sterowane hydraulicznie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy Tetra-Lever
wał napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2230 x 790 x 1345 mm
2105 x 900 x 1250 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1527 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
300 kg (304 kg z ABS) kg
223 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Monocoque, aluminiowa
Koncepcja trzyczęściowej ramy składającej się z jednoczęściowej ramy przedniej i dwuczęściowej tylnej, współnośnego zespołu silnik-przekładnia oraz ramy pasażera
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 113 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rury stojakowej 43 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu uni-trak, skok 136 mm
Wahacz alumiowy, system Paralever, amortyzator centralny regulowany
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Podwójny hamulec tarczowy, średnica 320 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 270 mm, dwutłoczkowe zaciski
Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Tył
ABS
dostępny w standardzie
BMW Motorrad ABS Pro
ABS
Pokaż wszystkie

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2007)

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)Yamaha XSR 700 (2015)

Kawasaki GTR 1400 (2010 - 2014)BMW K 1200GT (2006 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności