33%
67%

Ducati Streetfighter 848
2011

+

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR
2014

+

Ducati Streetfighter 848 (2011) vs MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)

Opinia Video o Ducati Streetfighter 848

Test video

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.8

Osiągi

Ducati Streetfighter 848 (2011)
MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)
Moc max.
132.0 KM / 10000 rpm
140.0 KM / 13100 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
93.5 Nm / 9500 rpm
86.0 Nm / 10100 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L
16.6 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło

Podwozie

Rozstaw osi
1475 mm
1380 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
169.0 kg
168.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, typu Trellis (kratownicowa), ze stopu aluminium
stalowa kratownicowa, lekki stop aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down 43 mm, Marzocchi, w pełni dostosowalny, skok 127 mm
widele teleskopowy uside down Marzocchi, śr. 43 mm, skok 125 m
Przód
Tył
zawieszenie typu monoshock, jednostronny wahacz aluminiowy, skok 127 mm
aluminiowy wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator Sachs, skok 125 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x półpływająca tarcza 320 mm, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski Brembo
podwójna pływająca tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo
Przód
Tył
tarcza 245 mm, dwutłoczkowy zacisk
ojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, 2-cylindrowy (Testastretta 11° L-Twin), 4 zawory Desmodromically, chłodozny cieczą
trzycylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
849.0 ccm
798.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.2:1
13.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa Marelli, eliptyczny kształt przepustnic
wtysk paliwa, MVIC 2.0
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Ducati Streetfighter 848 (2011)Suzuki SV 1000 (2003 - 2007)

KTM 1290 Super Duke R (2014 - 2017)MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)

Ducati Streetfighter 848 (2011)MV Agusta Brutale 800 (2013)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności