50%
50%

Ducati Multistrada 620
2005 - 2007

+

Suzuki GSF / Bandit 1200N
2006 - 2007

+

Remis!

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007) vs Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Opinia Video o Ducati Multistrada 620

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Test video

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.0 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.3
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007)
Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)
Moc max.
63 KM / 9500 rpm
97.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
55.4 Nm / 6750 rpm
90.7 Nm / 4500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
3.5 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
215 km/h
260 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
15 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Czterosuwowy. dwucylindrowy, widlasty o kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
618 ccm
1157.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
9,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
cztery gaźniki Mikuni BSR36
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, anty-hopping, sterowane hydraulicznie
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2088 x 830 x 1320 mm
2350 x 922 x 1050 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1459 mm
1480 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
183 kg
212 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
199 kg
234 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
stalowa rama kołyskowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec Marzocchi typu USD, średnica lagi 43mm skok, 145mm
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Przód
Tył
stalowy wahacz z progresywnym łącznikiem amortyzatora, amortyzator Sachs Monoshock
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływając 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
brak
opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

BMW R 850RT (1996 - 2002)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007)Romet ADV 400 (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności