50%
50%

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Remis!

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.2 vs 4.3
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.8
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
160 KM / 9250 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138 Nm / 7500 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Abs
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
Abs

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1198 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 850 x 1400 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
218 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Ducati Scrambler 800 2014Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności