50%
50%

Ducati Multistrada 1000 DS
2003 - 2007

+

Suzuki DL 1000 V-Strom
2002 - 2008

+

Remis!

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007) vs Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1000 DS

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 1000 V-Strom

Test video

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 12

Silnik:
3.5 vs 4.7
Hamulce:
5.0 vs 3.6
Bezawaryjność:
3.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 3.0
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)
Moc max.
92 KM / 9500 rpm
105 KM / 7400 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
91 Nm / 5000 rpm
101 Nm / 6400 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
220 km/h
207 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 830 x 1286 mm
2285 x 910 x 1335 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1468 mm
1535 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
198 kg
209 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
221 kg
236 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
1000 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1000S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
brak
Opcja
Abs

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
992 ccm
996 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha BT 1100 Bulldog (2002 - 2007)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności